Oorspronkelijk geplaatst door buckie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVH, willen maar niet kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenJe kan beter je oude verkopen en een 2de hands kopen van het nieuw model want die ombouw gaat even duur uitkomen, als het niet meer is...
En eigenlijk moet je dat zelfs niet doen, als die auto goed rijdt. het is toch geen schande in een ouder model te rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWaarom? als je dat nu graag ziet.
moest ik met een oude ml rijden en ik zou wegens een ongeluk een nieuwe voorkant moeten laten plaatsen.... Dan opteer ik ook voor zo'n facelift versie.
Best knap en degelijk afgewerkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenWaarom? als je dat nu graag ziet.
moest ik met een oude ml rijden en ik zou wegens een ongeluk een nieuwe voorkant moeten laten plaatsen.... Dan opteer ik ook voor zo'n facelift versie.
Best knap en degelijk afgewerkt.
Ik vind het maar niets, een auto is gemaakt met 1 voorkant en 1 achterkant, door een nieuwe voorkant op een oude auto te zetten, die dus nog steeds de oude achterkant heeft, maakt je eigenlijk zelf een 'nieuw' model.
Een facelift is dan weer iets anders, de auto blijft hetzelfde maar wordt alleen wat vernieuwd, een oude ML had bv. zijn bumpers niet in koetswerkkleur, als je dat laat veranderen door er de nieuwe bumper op te zetten heb je nog steeds dezelfde auto...
Zo'n facelift zou ik nog willen maar een complete ombouw zeker niet!
Maar iedereen kiest nog steeds wat hij met zijn auto doet, en een geluk dat er mensen zijn die het wel laten doen, anders zou vh-tuning niet veel werk hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenVette velgen, past goed bij die alfa
Jep, das waar!
Maar hij moet inderdaad dringend verlaagd worden!
Comment
-
Nissan 200Sx
Kdenk niet dat er veel mensen op dit forum zijn die dit soort tuning knap vinden, maar toch zet ik hem hier. :p
Tis mijn neef zijn auto, maar het gaat wel verder dan het uiterlijk. Hij is volledig gestript, moter er uit en wordt binnenkort gespoten.
Hij zal heel wat minder wegen dan voorheen, en zijn moter zal sterker worden dus het wordt een snel machien
De velgen zijn 18 inch voor 9.5 duim breed en achter 19inch en 10duim breed
voor alle duidelijkheid, hij is nog niet af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZiet er al heel knap uit.
drifter?
Hij zal dagelijks gebruikt worden, al zal het niet zo'n comfortabele wagen zijn denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenZiet er al heel knap uit.
drifter?
1/ De elektrische bekabeling word volledeg herlegt.
2/ Een groot deel van de elektrische bediende onderdelen word gewoon verwijdert of vervangen dr manuele bediening.
Het gaat hier over: 1 de elek.spiegels worden manuele.
2 de elek. ruiten idem.
3 de radio en boxen word ook verwijdert alsook de
volledige bekabeling ervan en de antenne.
4 de achterste ruitenwisser verdwijnt.
5 alle binnenverlichting.
3/ De ruiten worden er binnenkort uitgesneden en ga kijken of het mogelijk is om de achterruit en 2 achterste zijruiten de vervangen door plastieke ruiten, die ik zou laten revetten.
4/ De kabelboom voor het slot van koffer(en ook het slot) word verwijdert,aangezien die ik ook kan openen met sleutel.
Diezelfde kabelboom ga ik behouden omda ik die ook nodig heb om tankdeksel te openen.Maar de kabelboom word ingekort en weggestoken ergens opzij.
5/De volledige ventilatie gaat er uit,ook wat er allemaal van achter dashbord zit, da is dus zeeeeer veel.
Dit schreef hij op een ander forum, dus zoals je zit wordt er veel aan veranderd.
Comment
Comment