Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en wat valt er onder de kap terug te vinden?

Comment

• Mer dan vreet ge banden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
        Mer dan vreet ge banden
        Zonder sperdiff vreet ge nog meer banden bij 't driften.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
          en wat valt er onder de kap terug te vinden?
          Ik ken die auto niet zo, mer ik denk dat het een 2.0 is, met standaard ongeveer 160 pk.

Nu ligt de moter volledig uiteen, eerst wordt de auto gespoten, en dan komt de moter er trug in en beginnen ze die te tunen, tot hoevel hij die juist wil krijgen weet hij nog niet, maar door het lage gewicht zal hij zowieso sneller worden.

Het is een tijdje geleden dat ik mijn neef gezien heb, maar sebiet zal ik eens goeiendag gaan zeggen en zal dan es vragen hoever hij zit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
            Geen sperdiff?
            Da weet ik niet, kzal et sebiet es vragen...

Comment

• Zonder sperdiff is driften een miserie. 't gaat wel, maar niet proper.
              Je binnenste wiel spint als gek door

Comment

Zonder sperdiff is driften een miserie. 't gaat wel, maar niet proper.
                Dan zal hij dat wel hebben, dnek het wel, mer kzal et nog es vragen

Comment

• Er komt voorlopig geen sperdiff op.

En de motor is geen 2.0 maar een 1.8 en heeft standaard geen 160pk maar 170pk en wordt opgedreven tot ongeveer 200pk.

Edit: tis mijn 300ste post

Comment

• Deze hier kwam ik onlangs tegen, precies opgeplakt die uitlaten . Alleen spijtig dat dit bij zo'n mooie wagen moet gebeuren.

Comment

Er komt voorlopig geen sperdiff op.

En de motor is geen 2.0 maar een 1.8 en heeft standaard geen 160pk maar 170pk en wordt opgedreven tot ongeveer 200pk.

Edit: tis mijn 300ste post
                      Hij zal nog wel van dat idee afstappen van geen sperdiff met zoveel pk's. Ferme waarden uit zo'n blok. Atmosferisch?

Comment

Hij zal nog wel van dat idee afstappen van geen sperdiff met zoveel pk's. Ferme waarden uit zo'n blok. Atmosferisch?

Jep

Comment

1/ De elektrische bekabeling word volledeg herlegt.

2/ Een groot deel van de elektrische bediende onderdelen word gewoon verwijdert of vervangen dr manuele bediening.
                          Het gaat hier over: 1 de elek.spiegels worden manuele.
                          2 de elek. ruiten idem.
                          3 de radio en boxen word ook verwijdert alsook de
                          volledige bekabeling ervan en de antenne.
                          4 de achterste ruitenwisser verdwijnt.
                          5 alle binnenverlichting.
                          3/ De ruiten worden er binnenkort uitgesneden en ga kijken of het mogelijk is om de achterruit en 2 achterste zijruiten de vervangen door plastieke ruiten, die ik zou laten revetten.

4/ De kabelboom voor het slot van koffer(en ook het slot) word verwijdert,aangezien die ik ook kan openen met sleutel.
                          Diezelfde kabelboom ga ik behouden omda ik die ook nodig heb om tankdeksel te openen.Maar de kabelboom word ingekort en weggestoken ergens opzij.

5/De volledige ventilatie gaat er uit,ook wat er allemaal van achter dashbord zit, da is dus zeeeeer veel.

Dit schreef hij op een ander forum, dus zoals je zit wordt er veel aan veranderd.
                          geraakt dat wel door de keuring?
                          want ik dacht (en dit is maar een voorbeeld), dat je geen sleutelgaten meer mocht wegwerken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                            geraakt dat wel door de keuring?
                            want ik dacht (en dit is maar een voorbeeld), dat je geen sleutelgaten meer mocht wegwerken?

Hij zal zo niet door de keuring geraken, maar voor hij daar naartoe moet wordt er wel wat veranderd...

en ik denk dat er achteraan nog wel slot zal zijn maar dat het gewoon niet meer gelijk zal zijn met de deuren.

Dat de koffer en de deuren appart moeten open gemaakt worden.
                            Last edited by ; 29/04/2007, 16:15.

Comment

Zonder sperdiff is driften een miserie. 't gaat wel, maar niet proper.

Goh.....

Comment

• Audi A4 by Abt?

Comment

• In Aarschot, wel knap in combinatie met het beige leder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk Berichten
                                    In Aarschot, wel knap in combinatie met het beige leder

Die parking is precies wel berucht aan 't worden.

Comment

• Die Bora vind ik echt af!

USstyle voorbumper

Comment

• knappe bora

Comment

• Afgelopen week gezien op de parking van ons ma 'r werk:

Indrukwekkende verschijning ! Yummie

Comment

Working...
                                          X