en wat valt er onder de kap terug te vinden?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenMer dan vreet ge banden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenen wat valt er onder de kap terug te vinden?
Nu ligt de moter volledig uiteen, eerst wordt de auto gespoten, en dan komt de moter er trug in en beginnen ze die te tunen, tot hoevel hij die juist wil krijgen weet hij nog niet, maar door het lage gewicht zal hij zowieso sneller worden.
Het is een tijdje geleden dat ik mijn neef gezien heb, maar sebiet zal ik eens goeiendag gaan zeggen en zal dan es vragen hoever hij zit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenGeen sperdiff?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZonder sperdiff is driften een miserie. 't gaat wel, maar niet proper.
Je binnenste wiel spint als gek door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenEr komt voorlopig geen sperdiff op.
En de motor is geen 2.0 maar een 1.8 en heeft standaard geen 160pk maar 170pk en wordt opgedreven tot ongeveer 200pk.
Edit: tis mijn 300ste post
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenHij zal nog wel van dat idee afstappen van geen sperdiff met zoveel pk's. Ferme waarden uit zo'n blok. Atmosferisch?
Jep
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten1/ De elektrische bekabeling word volledeg herlegt.
2/ Een groot deel van de elektrische bediende onderdelen word gewoon verwijdert of vervangen dr manuele bediening.
Het gaat hier over: 1 de elek.spiegels worden manuele.
2 de elek. ruiten idem.
3 de radio en boxen word ook verwijdert alsook de
volledige bekabeling ervan en de antenne.
4 de achterste ruitenwisser verdwijnt.
5 alle binnenverlichting.
3/ De ruiten worden er binnenkort uitgesneden en ga kijken of het mogelijk is om de achterruit en 2 achterste zijruiten de vervangen door plastieke ruiten, die ik zou laten revetten.
4/ De kabelboom voor het slot van koffer(en ook het slot) word verwijdert,aangezien die ik ook kan openen met sleutel.
Diezelfde kabelboom ga ik behouden omda ik die ook nodig heb om tankdeksel te openen.Maar de kabelboom word ingekort en weggestoken ergens opzij.
5/De volledige ventilatie gaat er uit,ook wat er allemaal van achter dashbord zit, da is dus zeeeeer veel.
Dit schreef hij op een ander forum, dus zoals je zit wordt er veel aan veranderd.
want ik dacht (en dit is maar een voorbeeld), dat je geen sleutelgaten meer mocht wegwerken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtengeraakt dat wel door de keuring?
want ik dacht (en dit is maar een voorbeeld), dat je geen sleutelgaten meer mocht wegwerken?
Hij zal zo niet door de keuring geraken, maar voor hij daar naartoe moet wordt er wel wat veranderd...
en ik denk dat er achteraan nog wel slot zal zijn maar dat het gewoon niet meer gelijk zal zijn met de deuren.
Dat de koffer en de deuren appart moeten open gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZonder sperdiff is driften een miserie. 't gaat wel, maar niet proper.
Je binnenste wiel spint als gek door
Goh.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenIn Aarschot, wel knap in combinatie met het beige leder
Comment
Comment