Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenWaar is dit? Die Honda ben ik ook tegengekomen
Tzijn polen, dus die rijden wss van de ene bouwwef naar de andere.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDie is daar echt achtergelaten denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenVind ik best geslaagd!
Anyway ik vind het ook niet mis, misschien een iets te opzichtige voorbumper maar het geheel mag er wezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenDie voorbumper lijkt op een die je origineel bij Seat kan kopen!
Anyway ik vind het ook niet mis, misschien een iets te opzichtige voorbumper maar het geheel mag er wezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenHoe zou je zelf zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door buckie Bekijk BerichtenDie is daar echt achtergelaten denk ik
Maar ja zou ik niet van opkijken
Moet zijn Mijn foto's dateren toch al van 18 april...
Ofwel is het een weddenschap... ''Wedden voor een bak bier dat je auto niet gestolen wordt als je hem een maand in Mekkalen laat staan, zelfs al staat hij los!"
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtende voorbumper,achterbumper en velgen kan je gewoon bij seat kope,is van JE desing denk ik
dat is de wtcc kit die van je-desing (http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=20641) is nog anders
velgen zijn van je-design
Comment
-
edit; het was hier al gepost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenDit is duidelijk met smaak getuned! NIICE!
Comment
-
Comment
-
Door het zwart viel het niet op.
Comment
-
Comment
-
Knappe ABT
Wannabee-Cooper-S-dat-helemaal-geen-S-is-maar-wel-zo-snel-gaat-als-een S-door-de-vlammen-en-de-Cooper-S-badge
HighWayMan moet deze wel kennen.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Comment
Comment