Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
'k zag gisteren samen met Gio een getunede Chevy 37. het was tuning met een grote T. misschien best een apart topic openen, want 't zou verloren gaan tussen al die schrale tupperware-bakken hier.
Metropolis Antwerpen is de pleese two bie voor tuners... manman, gelachen hebben wij daar!
Seat Ibiza SDI met een rioleringsbuis eronder.
Seat Ibiza met een strijkplank erop.
Omgebouwde Tigras dat het niet meer schoon is.
BMW E36, 4 uitlaten, M-logo, kieuwen achter de voorste wielkassen, E46 M3-velgen, ...
Wij kwamen niet meer bij toen we die laatste zagen, komt er een man voorbij die in de wagen stapt, eens kwaad kijkt en wegrijdt
Raar dat ik deze nog nooit gezien heb. T'is nochtans vlakbij men berg
Staat in de week altijd in werchter aan stageco ge moet er daar maar is op letten.. Das daar een fenomeen aan het worden hij is al nimeer alleen ze staan er tegenwoordig met 3 tuners naast elkaar.
Iemand Man Bijt Hond gezien vandaag? Bomma en bompa die een nieuw tjoening krel gingen kopen... Eerst "ik wil toch iet hoger", daarachter kruipen ze in een prelude die tegen de grond hangt en maar gassen me zijne voet op de koppeling hopelijk komt ie op Youtube
jaaaaaaaaaaaa
was aan het zappen en kom dat tegen.
we lagen allebei strijk.
met dat bord er vanboven op, tegen 3km/u weg. vol gaaaaaaz.
en dan met zijne clio op het einde aan het parkeren
Comment