Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRaar dat ik deze nog nooit gezien heb. T'is nochtans vlakbij men berg
Comment
-
Metropolis Antwerpen is de pleese two bie voor tuners... manman, gelachen hebben wij daar!
Seat Ibiza SDI met een rioleringsbuis eronder.
Seat Ibiza met een strijkplank erop.
Omgebouwde Tigras dat het niet meer schoon is.
BMW E36, 4 uitlaten, M-logo, kieuwen achter de voorste wielkassen, E46 M3-velgen, ...
Wij kwamen niet meer bij toen we die laatste zagen, komt er een man voorbij die in de wagen stapt, eens kwaad kijkt en wegrijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenWat zien mensen toch in die schepspoilers?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRaar dat ik deze nog nooit gezien heb. T'is nochtans vlakbij men berg
Ik zag het te laat en ik had geen zin om om te keren.
Hij staat geparkeerd in het Oorzaakveldpad. Zeker een foto van nemen als 'ie er zou staan, het is een lichtgrijze.
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk hoop dat die geparkeerd stond en daar niet aan het rijden was ...
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn ik hoop dat de fotograaf er vanachter in gereden heeft.
(niets tegen fotograaf uiteraard )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenHij stond daar inderdaad geparkeerd. Het zou anders nogal een chauffeur zijn eerlijk gezegd.
In de wagen:
Ik: "Euhm x, ge rijdt in de goot..."
x: "Jaja, ik weet het"
*TOINK*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenIk heb een vriend die zo rijdt...
In de wagen:
Ik: "Euhm x, ge rijdt in de goot..."
x: "Jaja, ik weet het"
*TOINK*
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
Alleen jammer van die tekening... Anders had je nog van een origineel voertuig met stijl kunnen spreken.
Comment
-
Iemand Man Bijt Hond gezien vandaag? Bomma en bompa die een nieuw tjoening krel gingen kopen... Eerst "ik wil toch iet hoger", daarachter kruipen ze in een prelude die tegen de grond hangt en maar gassen me zijne voet op de koppeling hopelijk komt ie op Youtube
Comment
Comment