Er zitten andere skirts op en die grijze dingen onderaan noemen ze velgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk BerichtenVind je ? 4 uitlaten op een standaard Golf vind ik overdreven en dan nog zonder velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHeb je daar toevallig een foto van de achterkan van?
En misschien ben ik de huidige eigenaar tegen gekomen...
Staat mooi!
en het was aan mij
het doet mij deugd om hem terug te zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenEr zitten andere skirts op en die grijze dingen onderaan noemen ze velgen.
Je weet wel wat ik bedoel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenHeb je daar toevallig een foto van de achterkan van?
En misschien ben ik de huidige eigenaar tegen gekomen...
Staat mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenDie heb ik woensdag of donderdag ook door het stad zien rijden!
maar ik heb hem verkocht met de originele achterlichten erop
en deze heb ik hem meegegevenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenok, da's erover fzo,lef hebben om buiten te komen met zo'n onafgewerkte auto, echt lef
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenja man, weet er alles van , toevallig al is van de gemeente's tremelo of aarschot gehoord, overgetuned gewoon,
Het ergst van al vind ik, MaasMechelen. Zoveel moois te zien, maar ook o zoveel showmannetjes en sjonnies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtentoevallig al is van de gemeente's tremelo of aarschot gehoord, overgetuned gewoon,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R Bekijk BerichtenNee, nog nooit van gehoord. Ik denk dat het daar 100% anti-tuning is!
Comment
Comment