Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDie velgen zijn wel vet, maar het is volgens mij ook het enigste . En btw: hoe geraakt die in godsnaam zonder schuren deftig over drempels? Want volgens mij heeft hij zeker geen plaatst teveel op drempels.
waar ge nu over denkt
da lukt wel ze , da is gewoon zalig zo laag hangen. das een uitdaging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenfak jong , tzijn der genoeg dien met hun carter 2cm van de grond hangen.
waar ge nu over denkt
da lukt wel ze , da is gewoon zalig zo laag hangen. das een uitdaging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenIedereen zijn ding eh . En over die uitdaging: 1 fout en ge sleept teveel op de grond..
jna da lees en zie ik nu en dan eens dat ze hun carter inborkn rijdn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenOk jullie vinden de bmw niet goed, maar deze gaan jullie ongetwijfeld schitterend vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenOk jullie vinden de bmw niet goed, maar deze gaan jullie ongetwijfeld schitterend vinden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDie is echt wel af! Die groene accenten ... de uitlaatpijpjes ... de subtiele spoiler. Grandioos!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten'doet koffer open'
*BOEF*
'ruit kapot '
edit: check ook de 2 verschillende uitlaten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenmooi dat de groene accenten van achterbumper mooi trugkomen in de veel te kleine velgen!!
Geen idee wat er op staat maar ik doe een gok op "Kotelet Design"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDeze mag er wel zijn vind ik:
deze dan weer niet...
Staat geparkeerd voor mijn vroeger werk "remmery"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeltovic Bekijk BerichtenDie koffer gaat niet eens open
edit: check ook de 2 verschillende uitlaten
en ja, waarschijnlijk staat die zo met al zijn krachten een poging te doen om die koffer open te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenDeze mag er wel zijn vind ik:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk BerichtenIs in middelkerke?
Staat geparkeerd voor mijn vroeger werk "remmery"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk BerichtenJa das inderdaad in middelkerke, tof werk daar bij de beenhouwer , alleen echt vriendelijk zijn ze daar wel niet...
vroeger zat ik daar om te werken
Dus ja kan zijn da ze nie meer vriendelijk zijn nu ik daar weg ben
Comment
Comment