Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDaarnet op de parking van stock Vermeersch in Handzame:
Marginaliteit in Vlaanderen. Waar komt het vandaag. Wie zijn ze. En, waarom. Deze week in ... Jambers.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenHe Alex, is dat nu het kleurenschema voor op uw Cooper D ?
Sexaaaaay
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk BerichtenDaarnet op de parking van stock Vermeersch in Handzame:
een eind geleden reed 'ie achter me, aan de lichten kwam hij naast me staan en gaf me een thumbs up
ik wist niet of ik moest lachen of huilen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimKaa Bekijk Berichten
LED achterlichten
Gast, zet die BMW emblemen eens terug, 'k weet het, het is een verneukte BMW, maar het is een BMW
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenlaat me gerust zerotwee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichteneen eind geleden reed 'ie achter me, aan de lichten kwam hij naast me staan en gaf me een thumbs up
ik wist niet of ik moest lachen of huilen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenlaat me gerust zerotwee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKomt er een CooperD?
Of neen, neen ! Dan niet.
Allez ja, we zien wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenKomt er een CooperD?
misschien ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichteneen eind geleden reed 'ie achter me, aan de lichten kwam hij naast me staan en gaf me een thumbs up
ik wist niet of ik moest lachen of huilen
heb je zijn sneeuwruimer in zijprofiel gezien?
aan de schuinte van zijn nummerplaat kan je 't een beetje zien op de foto maar in 't echt was het wansmakelijk schuin...__________________________
2015 Volvo V60 D2 aut.
2003 Volvo S60 2.4 benzine
Comment
-
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
nice schermkeBijgevoegde Bestanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenDit is toch ook wel een beetje tuning hé ?
''Lieve kinderen, ik ben u moeder'' Dat is echt de ideale tekst voor op Gio zijn kar
Enkel die 'ben' vervangen door iets anders...
ZALIG! De Mariawagen!
En die gehandicaptensticker maakt het af !
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichtentjoener
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenfuk seg , echt geen smaake é
das nen zalig gecleande ibiOorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenDie tjoeningkar eigenaarster is zoals verwacht geen schone madam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastof Bekijk BerichtenHet stikkertje onder het logo achter vind ik afschuwelijk, maar voor de rest vind ik het nog niet zo een lelijke wagen! Ik denk dat hij ook knap afgewerkt is. Mits een paar kleine aanpassingen zou ik me ermee in het verkeer durven begeven!
Comment
Comment