en uiteraard... lexus-achterlichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten"Bmw " (stomme smiley ), kerel, in wa voor een buurt leeft gij ??
Of ga je speciaal naar zo'n dingen op zoek doorheen het ganse land ?
Btw, in de Ardennen in van die klein boeredorpen zie je ook een heel pak van die tjoener-206'en enzo ...
Al de rest is in of rond lokeren getrokken, khad de camera nu bij mij dus kon ik ze evengoed trekken.
kvind het alt zo grappig om van die tjoeners te zien, ze zijn superblij met hun auto terwijl iedereen ze uitlacht...
En dat van in de ardennen: klopt, toen ik een paar weken geleden daar was (libramont enzo...) heb ik veel van die tjoeners gezien..
hier wel een mooie die ik ook gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenmet deze zijn uilaat was niet alles ok, maakte soms een luide knal.
ps: da lawaai, die 'ontplofingen' da is de benzine die verbrand in de uitlaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenlekker
ps: da lawaai, die 'ontplofingen' da is de benzine die verbrand in de uitlaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenja, kweet wel, luide knal dus é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenDie golf IV die heb ik in brugge gezien.
Al de rest is in of rond lokeren getrokken, khad de camera nu bij mij dus kon ik ze evengoed trekken.
kvind het alt zo grappig om van die tjoeners te zien, ze zijn superblij met hun auto terwijl iedereen ze uitlacht...
En dat van in de ardennen: klopt, toen ik een paar weken geleden daar was (libramont enzo...) heb ik veel van die tjoeners gezien..
hier wel een mooie die ik ook gezien heb.
dat vind ik ook ni mooi ze.
zielige wielen onder een tt en dan dat belachelijk droogrekje op de koffer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jim Bekijk Berichtendat vind ik ook ni mooi ze.
zielige wielen onder een tt en dan dat belachelijk droogrekje op de koffer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichteneuh... zou dat niet de standaard spoiler zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenmet deze zijn uilaat was niet alles ok, maakte soms een luide knal.
Comment
-
Comment
Comment