Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en uiteraard... lexus-achterlichten

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• met deze zijn uilaat was niet alles ok, maakte soms een luide knal.

Comment

• "Bmw " (stomme smiley ), kerel, in wa voor een buurt leeft gij ??
              Of ga je speciaal naar zo'n dingen op zoek doorheen het ganse land ?
              Btw, in de Ardennen in van die klein boeredorpen zie je ook een heel pak van die tjoener-206'en enzo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten

Knappe kleur heeft deze wagen. (maar daar stopt het voor mij persoonlijk wel)

Comment

• Zo goed als alle foto's op de laatste pagina's horen volgens mij toch thuis bij afschuwelijke tuning..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk Berichten
                    "Bmw " (stomme smiley ), kerel, in wa voor een buurt leeft gij ??
                    Of ga je speciaal naar zo'n dingen op zoek doorheen het ganse land ?
                    Btw, in de Ardennen in van die klein boeredorpen zie je ook een heel pak van die tjoener-206'en enzo ...
                    Die golf IV die heb ik in brugge gezien.

Al de rest is in of rond lokeren getrokken, khad de camera nu bij mij dus kon ik ze evengoed trekken.

kvind het alt zo grappig om van die tjoeners te zien, ze zijn superblij met hun auto terwijl iedereen ze uitlacht...

En dat van in de ardennen: klopt, toen ik een paar weken geleden daar was (libramont enzo...) heb ik veel van die tjoeners gezien..

hier wel een mooie die ik ook gezien heb.

Comment

met deze zijn uilaat was niet alles ok, maakte soms een luide knal.

lekker

ps: da lawaai, die 'ontplofingen' da is de benzine die verbrand in de uitlaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                        lekker

ps: da lawaai, die 'ontplofingen' da is de benzine die verbrand in de uitlaat
                        ja, kweet wel, luide knal dus é

Comment

ja, kweet wel, luide knal dus é
                          ja, tis te zien

Comment

• De mooiste xsara die ik al gezien heb:

Comment

Die golf IV die heb ik in brugge gezien.

Al de rest is in of rond lokeren getrokken, khad de camera nu bij mij dus kon ik ze evengoed trekken.

kvind het alt zo grappig om van die tjoeners te zien, ze zijn superblij met hun auto terwijl iedereen ze uitlacht...

En dat van in de ardennen: klopt, toen ik een paar weken geleden daar was (libramont enzo...) heb ik veel van die tjoeners gezien..

hier wel een mooie die ik ook gezien heb.

dat vind ik ook ni mooi ze.
                              zielige wielen onder een tt en dan dat belachelijk droogrekje op de koffer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jim Bekijk Berichten
                                dat vind ik ook ni mooi ze.
                                zielige wielen onder een tt en dan dat belachelijk droogrekje op de koffer
                                euh... zou dat niet de standaard spoiler zijn...
                                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                                  euh... zou dat niet de standaard spoiler zijn...
                                  Idd

Comment

die stond vroeger in Ekeren te koop,heeft wel een mooi kleurtje zo mat groen

Comment

met deze zijn uilaat was niet alles ok, maakte soms een luide knal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten

juist de blutsen ontbreken nog

Comment

• Comment

Working...
                                          X