Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Getunede wagen gezien? Foto getrokken? Zet ze hier!
Collapse
X
-
-
niet volledig mijn smaak, meja.
In oktober gaat hij naar hem naar hem thuis laten komen, dan gaat hij al gespoten zijn, en gaat hij hem thuis ineen steken. en word waarschijnlijk ook wel iets aan de motor gedaan, en aangezien hij nu niet veel weegt zal hij wel redelijk snel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenniet volledig mijn smaak, meja.
In oktober gaat hij naar hem naar hem thuis laten komen, dan gaat hij al gespoten zijn, en gaat hij hem thuis ineen steken. en word waarschijnlijk ook wel iets aan de motor gedaan, en aangezien hij nu niet veel weegt zal hij wel redelijk snel zijn.
Het lijkt erop dat het een drift karretje zal zijn!
Khoop et toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk BerichtenHet lijkt erop dat het een drift karretje zal zijn!
Khoop et toch
Comment
-
Da's van die Saxobarre in het verkoopstopic
Enorme widebody, jezus!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door De Fille Bekijk BerichtenGisterenavond in Mechelen, een Seat Ibiza:
Let op de uitlaat (volgens mij ook zeer wettelijk ) en de lexus-lichten ...
Langs de zijkant plakte er op de raam nog een sticker van Meguiar
PS: Sorry voor de slechte kwaliteit, gsm's pakken 's nachts nie goe. Effe de auto erachter gezet en met de lichten erop geschenen
Godverdomme! Da's snellen Eddy van bij ons op't werk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtendit is toch niet echt tjoening? enkel andere velgen en een spoilerke.vette bak trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenhttp://www.sandtwebdesign.be/saxobar...eady/ready.php
Enorme widebody, jezus!!
Respect voor het werk! Maar ik vind het maar niets...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenhttp://www.sandtwebdesign.be/saxobar...eady/ready.php
Enorme widebody, jezus!!
Comment
Comment