Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mogelijkheden voor uitlaatsysteem voor bmw m4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door geertD Bekijk Berichten
    de m -performance kost ook 5000 euro btw in . budget is niet direct beperkt maar ne mens moet er ook niet mee smijten hé , tis en blijft ook maar een " uitlaat" waar bij verkoop van de wagen waarde nog 0 eurootjes is .........

de prijzen zitten vrij dicht bij elkaar , net prijs gehad voor een IPE bij heinz en deze kost 4735 euro ex btw )

milltek zit lager in aankoop maar misschien ( ???) ook minder van kwaliteit , wat je danook onder kwaliteit verstaat .........
    Wat 5k voor een M Performance?! Ja hallo, dat zou ik nu zelf wel niet doen. Geef me dan maar een Armytrix of dergelijke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
      Wat 5k voor een M Performance?! Ja hallo, dat zou ik nu zelf wel niet doen. Geef me dan maar een Armytrix of dergelijke.
      Dat is niet gewoon een cat-back, 't vervangt nog een deel van het uitlaattraject. Plus een demper in titanium... dat kost overal veel geld (correctie, als je 't zo bekijkt valt de prijs nog mee).
      From the racetrack to the road, the brand new BMW M Performance Exhaust System for BMW M3 (F80) and BMW M4 (F82/F83) has arrived. The lightweight

5800 inclusief montage en de carbon uitlaattips.
      5400 met de titanium uitlaattips.

Comment

wat een prijzen

Comment

Wtf

Comment

Heeft AC Schitzer ook geen zo'n parts ?

Comment

Mijn buurman heeft zijn performance uitlaat vervangen door een Acra.
              Misschien verkoopt hij zijn performance .
              Ik kan eens vragen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door evoIX Bekijk Berichten
                Mijn buurman heeft zijn performance uitlaat vervangen door een Acra.
                Misschien verkoopt hij zijn performance .
                Ik kan eens vragen.

privebericht verstuurd !!!!!!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                  Heeft AC Schitzer ook geen zo'n parts ?
                  Vroeger gebruikten die mannen remus uitlaten met een schnitzer eindtip of dat nu nog zo is weet ik niet.Nu ja als ik hier de prijzen zie voor een uitlaat van 5K dan kun je beter zelf experimenteren door alleen downpipe en de einddemper leeg of gedeeltelijk leeg te maken.

Comment

Working...
                  X