Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaatsysteem aanpassen bij een ATMOSFERISCHE DIESEL Mercedes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitlaatsysteem aanpassen bij een ATMOSFERISCHE DIESEL Mercedes

Beste leden,

Ik zit met een vraag.
    Ik heb hier Mercedes 190D uit 1986, Oldtimer gekeurd! met een 2.5 onder de kap. De welbekende sterke OM602 motor met MAAR 90pk Ma goed, Kan perfect mee met het verkeer
    De wagen heb ik ondertussen nu 2jaar.

Nu mijn einddemper stilaan aan het rotten is. Wil ik deze vervangen door een stuk buis. die vanaf de middendemper dus tot achter loopt. De middendemper blijft!
    Verlies ik pk's omdat dit een diesel is zonder turbo? Want bij de ene forum vind je dat dit tenkoste van prestaties gaat, en de andere zegt weer van niet..
    Iemand tips?
    Last edited by ; 31/10/2016, 15:49.

Hoe groter de uitlaat en hoe minder restricties hoe meer pk in principe.
    Polo 6n 1.4

Comment

Poooooooooooooooooommmmmm Poooooooooooooooommmmmmm en je rijd nog maar 20km/h.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        2012 Opel Astra ST Ecoflex
        2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Poooooooommmmm Poooooommmmmmm... en je schrijft nog steeds op het niveau van een 7-jarige.

Comment

Normaal gezien klopt het dat je bij minder restrictie een betere flow hebt in je uitlaat.
            Ik heb hier nog een oldtimer mercedes staan ,een turbodiesel en die heb ik uitgebreid naar 186pk uitslag op rollerbank.
            En daar heb ik ook de uitlaat van veranderd, en daar merk je een beter verschil in omdat je dan met een turbo zit.
            Maar weet niet of dit ook geldt voor een atmosferische diesel waarmee ik chill op pad mee kan. Mag wat luider klinken voor een 2500cc

Comment

open uitlaat op een trage oude diesel is zinloos
              1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
              X