Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De betere chiptuners

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De betere chiptuners

Ik had graag wat feedback over betrouwbare chiptuners in België ik zou mijn nieuw VW passat variant B8 highline 1,6 TDI met DSG-7, (120pk) willen laten chiptunen, en heb ook reeds wat aan het surfen geweest. De meeste chiptuners geven zelfde verbeterde parameters 145pk en 310Nm, doch wil een betrouwbare partij zoeken die al enige jaren van ervaring kan voorleggen en niet bij een charlatan terechtkomen. Wat zegt de VW garagist van zulke aanpassing als hij dit opmerkt bij een onderhoud?

neem deze eens door, ga je éénduidig advies kunnen uit destilleren

http://www.autoforum.be/forum/specif...uning-topic-v2
    http://www.autoforum.be/forum/specif...iptuning-topic
    http://www.autoforum.be/forum/specif...ners-anno-2014

Last edited by bobo; 08/03/2017, 16:10.

Comment

Ik koop mijn chips in den Aldi.
      Wreed content van.

Comment

Ga bij DVX Performance.
        Qua onderhoud, de tuners beweren dat je dit niet ziet, maar de garagisten beweren dat ze dit wel kunnen zien, ik geloof de garagisten.
        Test het en laat het ons weten

Comment

Iemand ervaring bij ATM-chiptuning misschien?

Comment

Veel te veel koolhydraten en foute vetten in chips.

Comment

prijs kwaliteit die van aldi het best maar het blijft slecht

Comment

Spreek je anders uit dat soort chips.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Te weten da hij nen 2.0 had kunnen kopen met 150pk en 340nm met behoud van garantie

Comment

Ik denk dat het ieders belang is om nieuwe gebruikers zo goed mogelijk te helpen in plaats van ze direct al weg te jagen door hun vraag in het belachelijke te trekken.

​​​​​​on topic;
                    Ik raad BR-performance of Heinz aan, met de andere geen ervaring.

​​​​​Qua betrouwbaarheid, als je al een motor hebt die gevoelig is voor defecten zou ik er niet aan beginnen.

Als je je wagen goed opwarmt(koelvloeistof,olie,versnellingsbak,..) en laat afkoelen(best al rijdend) mag het extra vermogen geen probleem zijn bij stage 1.

Meer pk & koppel geeft een grotere kracht op de onderdelen van de aandrijflijn, waardoor deze iets sneller zullen slijten, hoeveel sneller is moeilijk te zeggen, je vertrouwt erop dat je tuner de grenzen respecteert.

​​​​​​Daarom zou ik 'chippers' die meer pk's beloven dan de rest links laten liggen, ook degene die testen op de rollenbank als een optioneel iets zien.

Een nieuwe wagen in garantie direct laten tunen is toch wel een risico, reken erop dat je geen garantie zal krijgen op onderdelen van de aandrijflijn, en je chance hebt als ze er verder niet moeilijk over doen.
                    Sommige merken zeggen er niks van.
                    Last edited by ; 09/03/2017, 07:03.

Comment

Gewoon plug en play. Tot 35% meer power en tot 25% meer koppel... en dat voor slechts 2.88 euro!

https://nl.aliexpress.com/item/Plug-...51271123.html?

Comment

Ben al twee keer bij ATM in Brecht geweest - zeer tevreden van de service en kennis van zaken.
                        BMW F31 318d | BMW E30 325i cabrio | BMW F20 M135i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Super98 Bekijk Berichten
                          ​​​​​​Daarom zou ik 'chippers' die meer pk's beloven dan de rest links laten liggen, ook degene die testen op de rollenbank als een optioneel iets zien.
                          Kan ik zelf tegenspreken, V70 laten tunen bij Volvotune (zonder bank), en is perfect gebeurd. Uit curiositeit daarna op de bank van Heinz gezet, en de curves waren mooi en de waardes zaten op een paar Nm na ook knal op wat ik vroeg.
                          Kan wel geloven dat je niet bij Jef op de hoek je wagen moet laten tunen die wat files heeft liggen, maar bij deftige namen kan je dit wel vertrouwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Te weten da hij nen 2.0 had kunnen kopen met 150pk en 340nm met behoud van garantie
                            Dit is ook wat ik er van vind, mag niets kosten aan BIV verkeersbelasting en verbruik , maar wel om te chippen, dat begrijp ik niet.
                            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                              Gewoon plug en play. Tot 35% meer power en tot 25% meer koppel... en dat voor slechts 2.88 euro!

https://nl.aliexpress.com/item/Plug-...51271123.html?
                              Ik gebruik die al enkele jaren.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ik gebruik die al enkele jaren.
                                Werkt dat echt of is dat scam?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten

Werkt dat echt of is dat scam?
                                  €2,88 en uit China. Wat denkt ge?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

€2,88 en uit China. Wat denkt ge?
                                    Als Gixxer het zegt zal het toch effectief wel werken? Zie niet in waarom die erover zou liegen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Als Gixxer het zegt zal het toch effectief wel werken? Zie niet in waarom die erover zou liegen?
                                      Ik ging er eigenlijk van uit dat Jakkel en Gixxer er den draak mee aant steken waren. Ik ging er vanuit dat Gixxer het zei met een vleugje sarcasme.

Comment

Gixxer en sarcasme? Dat gaat niet samen

Comment

Working...
                                        X