Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Scirocco aanpassing hulp aub

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Scirocco aanpassing hulp aub

Beste
    Ik heb eindelijk mijn rocco kunnen halen vanuit duitsland nog alleen met de verzekering bezig om mijn platen in orde te krijgen maar dit weekend ga ik met een maat hem al wrappen aleja het dak en zijspiegels (auto is wit dus dak matte zwart en zij spiegels ook)
    Ben wel wat twijfelachtig over mijn interieur aangezien het zwart is en ik me zwart en wit ga combineren twijfel ik tussel wit mat of gloss afwerking binnen (radio, pasagier balk, deur handel, etc) of in aluminium zwart/donker grijs
    Wit ziet er nice uit maar denk na tijdje dat dit wel tegensteekt maar ben niet zeker
    Ook heb nog een oude radio cd erin zitten, voor vw scirocco welke zou een goede zijn om te veranderen?
    Zoek geen navigatie alhowel dat dit mag maar meestal usb, cd, dvd en optie op achteruit camera
    Heb er nog grote plannen voor maar beetje per beetje ga ik gaan dus wil gerust jullie mening ook horen

Bedankt op voorhand

U vraagt aan ons hoe UW auto er zou moeten uitzien.
    Begrijp wie het begrijpen kan.
    Z4 M40i

Comment

Proficiat met je scirocco alvast!

Je zegt wit-zwart interieur, ben daar zelf niet zo'n fan van, maar dat is persoonlijk, als je dit achteraf doet, doe het dan heel degelijk anders ziet het er goedkoop uit.

​​​​​Als je persee iets wilt veranderen zou ik eerder voor pianolak zwart of subtiele carbon accenten gaan.

Ook geen fan van matte wraps hier, maar das ook persoonlijk, er staat hier in de buurt een e90 volledig in het mat donkergrijs, met altijd nog eens een doffe laag stof erbij op

Als je een originele grote radio wilt voor enkel usb,cd,sd, etc is dit ideal:https://car-solutions.com/en/volkswa...d-035-190a.php

Is een originele rcd510 die in de Chinese vw's steekt, heeft wel geen rds radio of aansluiting voor camera.

Comment

Zou idd een RCD510 nemen, sommige modellen hebben ook camera aansluiting. Voor USB moet ge een MDI installeren, kost +- 130 euro en is niet moeiljik. Heb het op mijne scirocco ook geinstalleerd.
        2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Working...
        X