Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chippen Golf V GTI

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door stinne Bekijk Berichten
    idd valt me dus ook op . Vraag is dan direct of ze al andere GTIs gedaan hebben !?
    zeker! met en zonder uitlaat..
    'k stel me alleen de vraag bij je opmerking hoe je de beste kunt zijn in een bepaald merk als de wagen al perfect staat afgesteld? Als als er een wagen van bij Jeroen komt zal ik daar niet veel aan kunnen verbeteren... en omgekeerd..Jeroen weet wat hij doet en zou zeker een ander merk dan VW ook kunnen tunen. Onze oorspronkelijke ervaring zit bij de Jappen omdat die "technisch" moeilijker te tunen zijn. (geen chip of obd bvb) Op vlak van afstellingen heb ik waarschijnlijk al meer Europeanen gedaan dan Jappen. +12000 runs op 4 jaar.. We hebben al heel wat auto's zien passeren.
    ECHT individueel tunen is TUNEN....er zijn ook nog CHipVERKOPERS... die hun werk kunnen meestal verbeteren.

Comment

Geef ons dan eens een goede rede om bij u te komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
        Geef ons dan eens een goede rede om bij u te komen
        een goede reden voor u is misschien geen goede reden voor een ander of voor mij.
        'k ga hier ook niet specifiek reklame maken..er zijn goede "tuners" en je kan ze dikwijls al beoordelen aan hun keuze van instrumenten e.d.

Comment

ik begin meer en meer voor inter-tuning te vallen. Zijn er nu al concrete plannen om iets te laten wijzigen en in groep te gaan ?
          Misschien zouden we dan ook nog korting krijgen bij inter-tuning.
          Zie hieronder nog een mail

Idd, dat is een service die we altijd toepassen... zonder extra kost.
          Het programma dat we voor jou maken is jouw eigendom.

On Wed, 21 Feb 2007 15:55:40 +0100 (CET), Stijn Vanderlinden wrote:
          > Beste,
          >
          > moet ik de extra verzekering nemen in volgende situatie: ik laat
          > tuning doen bij jullie zonder extra verzekering. Ik ga naar de
          > garage voor onderhoudt en ze flashen om een of andere reden
          > hernieuw mijn motormanagement orgineel.
          > Kan ik dan gratis terug komen naar jullie om mijn programma te
          > laten herinstalleren wat ooit voor mij gemaakt geweest is ?
          >
          > Mvg,
          >
          > Stijn

Comment

Jup mannen, heb gisteren een mailtje gekregen van JD, deze man ziet ons graag komen, enkel vooraf verwittigen om genoeg tijd voor ons te maken. Vanaf vijf gti's zakt de prijs van 790 naar 700 euro.

Comment

probleem blijft met JD dat het ver is . Wat ga je doen als de garage tijdens een normaal onderhoudt het motormanagement reset ? of een update doet ?

Dan kan je helemaal terug rijden naar JD.

Ook mocht je de wagen terug origineel moeten laten programmeren ...

Comment

Is waar, te ver voor te chippen maar niet voor een uitstap.
                Maar er zijn nog goede tuners in België zoals Kempower, Heinz ea.
                Jap-speed, wat is uw beste prijs voor het chippen van 5 GTI's inclusief motorwaarborg?
                En ook prijs voor chip + uitlaat graag.
                De uitlaat die je steekt is dat er een met een E-keuring?
                Welk merk?
                Is die makkelijk te wisselen door de originele (zonder laswerk)? als we naar de keuring moeten?

Comment

Een collega van mij heeft vorige dinsdag zijn Passat 2.5TDI V6 laten chippen bij JD.
                  Het is zo'n 3u rijden voor de mensen vanuit de omgeving van Brussel en de noordrandgemeenten ervan.
                  Standaard 180pk en iets van een 360Nm, na tuning: 215pk en 410Nm

Comment

Mijn vraag naar JD:

Bij de VAG 2.0 TFSI stage 2 chiptuning vervangen jullie de uitlaat.

1) Door welk merk en heeft deze een E-keuring (attest)?

2) Zoniet moet deze telkens vervangen worden door de originele bij de keuring van de wagen, is dit met of zonder laswerk?

3) Kan de DSG bak een koppel van 385 NM wel aan?

Antwoord:

1) Milltek, ja met E-keur.
                    2)
                    3) Geen enkel probleem, mits de software daar maar op aangepast is. Ik rijd zelf met 490Nm met Golf 5 GTI-DSG

Grz Yves

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                      Mijn vraag naar JD:

Bij de VAG 2.0 TFSI stage 2 chiptuning vervangen jullie de uitlaat.

1) Door welk merk en heeft deze een E-keuring (attest)?

2) Zoniet moet deze telkens vervangen worden door de originele bij de keuring van de wagen, is dit met of zonder laswerk?

3) Kan de DSG bak een koppel van 385 NM wel aan?

Antwoord:

1) Milltek, ja met E-keur.
                      2)
                      3) Geen enkel probleem, mits de software daar maar op aangepast is. Ik rijd zelf met 490Nm met Golf 5 GTI-DSG

Grz Yves
                      Raar da JD bij een miltek uitlaat een E-keur attest heeft. Zou dat voor heel de uitlaat(cat-back+downpipe) zijn of alleen voor de cat-back?

Als dat waar is dan zou normaal toch elke miltek verdeler een uitlaat leveren samen met een e-keur.

Comment

wtf miltek heeft nog geen e nummer in BE

Comment

Meen je dat, dan zit JD ons blaaskes wijs te maken ...
                          Wie weet hier meer over ... geraak je met zo een uitlaat echt niet door de keuring? Waarschijnlijk merken ze dat aan het geluid dat uitlaat niet origineel is.

Comment

Er is op de Milltek uitlaat geen E-keuring!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                              wtf miltek heeft nog geen e nummer in BE
                              NERGENS!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jap_Speed Bekijk Berichten
                                NERGENS!

Is dat dan enkel op de Golf nog niet gehomologeerd?? Ik heb er gisteren eentje laten steken (catback) en ik heb een EG/CH homologatie certificaat.

Comment

Sorry, maar Milltek levert geen enkele officiële documenten bij hun uitlaten. Heb het zelf nog met hun besproken en bevestiging gekregen.. NIETS

Comment

Sorry, maar Milltek levert geen enkele officiële documenten bij hun uitlaten. Heb het zelf nog met hun besproken en bevestiging gekregen.. NIETS
                                    Dus ik heb een fake document dan ofwat

Comment

stuur mij een copie door, ik laat het verifiëren door de juiste instanties.. dan heb je 100% zekerheid.

Comment

stuur mij een copie door, ik laat het verifiëren door de juiste instanties.. dan heb je 100% zekerheid.

Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld, dat document komt van Digit Power en de officiële invoerder van Milltek in Zwitserland, Tranchet Trading. Die mannen gaan echt geen fake documenten opstellen en zeggen dat ik het in de wagen moet bijhouden, die gasten zijn niet gek hé.

Hier nog een artikel

Comment

Er moet een plaatje gelast zijn op de uitlaat zelf met een E nummer. Anders is certificaat waardeloos.

Comment

Working...
                                          X