Moeilijke vraag blijkbaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! V3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PackardMoeilijke vraag blijkbaar.
Was op een Bosch motor maar zou eens naar dat kabeltje moeten zoeken om te kijken of er een naam op staat.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichtenhet internet was daar niet echt goed.
Heb al een aantal sites uitgepluisd en voor Bosch blijkt inderdaad wel aardig wat te koop te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk wil chippen maar durf niet. Ben ik nu een mietje ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
Uwe motor schreeuwt daar om . Zelfs getuned blijven ze super betrouwbaar de n57. Ze gaan naar een 300a320
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Dan ben ik bij de grote jongens lol... T zou wel tof zijn ma ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
#YOLO
Comment
-
Ik zou mijn sloom voertuig ook nog kunnen voorzien van peper maar vind het wat veel geld voor een stage3. En vermits die dan nog geen 900Nm zal hebben vind ik het de moeite niet.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenIk zou mijn sloom voertuig ook nog kunnen voorzien van peper maar vind het wat veel geld voor een stage3. En vermits die dan nog geen 900Nm zal hebben vind ik het de moeite niet.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
Op die 2.0 tdi ultra van u zou ik het niet doen.
Comment
-
De tijd dat elk onderdeel grote toleranties had is stilaan voorbij. Zelfs met alles OEM houdt het vaak al niet over wat duurzaamheid betreft. Als je gaat chippen worden die limieten nog sneller bereikt. Maar je moet in feite geval per geval bekijken. Groot verschil tussen een softwarematig geknepen motor en een blok dat al op zijn limiet zit.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Idd, heb al gehoord dat die motoren & boiten van Audi's bij het minste getune al uitéén vliegen.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Ja, ik heb dat ook gehoord van V-boten...
Comment
-
Idd, heb al gehoord dat die motoren & boiten van Audi's bij het minste getune al uitéén vliegen.
edit : en hopelijk knalt het boeltje uiteen in het huis van vertrouwen ! Zal ze maar niet opnoemen zeker...
Comment
-
Sarcasme hé Gert, sarcasme, dacht nu toch da gij niet diegene ging zijn die ging toehappenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Het blijft me verbazen dat, alhoewel chiptuning verboden is voor openbare weg, er nog steeds volop openbaar reclame wordt voor wordt gemaakt op zowat alle media. Of zou het te maken hebben met de melding van de tuner dat tuning niet mag gebruikt worden op de openbare weg. En het de verantwoordelijkheid is van de eigenaar van het voertuig als hij de tuning op de openbare weg gebruikt.
Het blijft een grijze zone...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenHet blijft me verbazen dat, alhoewel chiptuning verboden is voor openbare weg, er nog steeds volop openbaar reclame wordt voor wordt gemaakt op zowat alle media. Of zou het te maken hebben met de melding van de tuner dat tuning niet mag gebruikt worden op de openbare weg. En het de verantwoordelijkheid is van de eigenaar van het voertuig als hij de tuning op de openbare weg gebruikt.
Het blijft een grijze zone...
Comment
-
Het is inderdaad een zeer grijze zone. Op zich mag je u wagen niet wijzigen maar wat bedoelen ze expleciet. Heb er meermaals over opgezocht en de conclusie die ik heb: De wet laat je niet in staat om u in regel te stellen. Dan zalt wel ni mogen zeker? Langs andere kant vind je in elke provincie tuners die dan blijkbaar niets mis doen.
Ik vind dat allemaal niet kunnen, verbied dan die hele handel of nog beter laat het toe
Comment
Comment