Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Upje zou een kuur mogen hebben. VAG techniek uit Nederland trekt deze naar 145pk terwijl al de andere tuners het op 130 of 135 houden. Wat zou daar de reden van zijn?
Wat zegt JD engineering? Als die 145 zeggen zou ik geen zorgen maken
JD gaat naar 140 pk. Deze zomer toch eens goed over nadenken.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Upje zou een kuur mogen hebben. VAG techniek uit Nederland trekt deze naar 145pk terwijl al de andere tuners het op 130 of 135 houden. Wat zou daar de reden van zijn?
Die zijn heel gekend in Nederland om alles wat met vw te maken heeft.
Onderhoud is daar ook goedkoper dan bij de dealer.
Lees er alleen maar positieve dingen over.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Actuellement, la reprogrammation n’est pas détectable.
Lors des entretiens classiques, vous ne rencontrerez donc aucun problème
de garantie après la reprogrammation.
Cependant, en cas de demande de garantie, il sera nécessaire de revenir
en nos ateliers avant le passage au garage pour remettre votre véhicule
d’origine.
Ensuite, après votre passage au garage, nous pouvons réinjecter la
reprogrammation, et cette opération est entièrement gratuite. De même,
après une mise a jour calculateur via la concession, nous réinjectons
votre cartographie gratuitement.
Pour le groupe VAG, donc cela concerne votre véhicule, nous pouvons
effectuer la reprogrammation avec un patch qui rend invisible la
reprogrammation, même en cas de vérification par la concession.
Les prix :
299 € TTC sans passage au banc
399 € TTC avec passage au banc avant/après
Le patch VAG coûte 50 € supplémentaire.
Nous restons à votre entière disposition pour de plus amples
renseignements.
Bonne journée
Op de VAG patch na misschien lees ik eigenlijk niets vreemd vergeleken met andere tuners, ik was ook op een halfuurtje buiten hoor inclusief bank bij een "gekende" naam als ze nog bestaan. Dat is bandwerk en daar is niets mis mee als ze weten wat ze doen en degelijke files hebben.
Lijkt me zelfs nog een veilige marge te hanteren ook qua waardes op zo'n blokje.
voor hetzelfde geld zetten ze daar een file op van een model van een jaar geleden die weer nét iets anders was.
edit : van bepaalde motoren zijn er uitvoeringen met bijvb. verschillende injectoren, met een ander debiet.... als je daar dan een file opzet voor die andere injectoren dan kan dat nooit goed zijn
voor hetzelfde geld zetten ze daar een file op van een model van een jaar geleden die weer nét iets anders was.
edit : van bepaalde motoren zijn er uitvoeringen met bijvb. verschillende injectoren, met een ander debiet.... als je daar dan een file opzet voor die andere injectoren dan kan dat nooit goed zijn
Bij de tuners dat ik al geweest ben is daar uiteraard onderscheid in. Bij de plaatselijke tuinhuis tuner weet ik het niet.
Comment