Het is allemaal dubbel hè.
Weet ook een adres waar de Bulgaren op de oprit elke dag aan wagens staan te lassen en staan op te lappen. Die wagens hebben waarschijnlijk geen enkel origineel onderdeel meer.
Onlangs een Golf 4 met de kont helemaal omhoog alsof het een SUV was.
Doet me altijd denken aan de garages in kleine dorpjes in Afrika waar ze er wel iets van maken met wat ze in huis hebben die dag.
Dat zien we dus liever niet rondrijden voor onze veiligheid.
Maar het gros van de wagens komen met standaard onderdelen en die mag je na versleten te zijn in principe niet upgraden naar betere en veiligere producten.
In Duitsland en andere landen zie je welke onderdelen allemaal tuv gekeurd zijn en wie ze mag plaatsen.
Hier blijf je maar de verhalen horen over de verschillende keuringstations waar het wel en niet kan/lukt.
Voor mij geen probleem want ik hou de wagen zoals hij van de fabrikant komt maar begrijp anderen ook wel.
Weet ook een adres waar de Bulgaren op de oprit elke dag aan wagens staan te lassen en staan op te lappen. Die wagens hebben waarschijnlijk geen enkel origineel onderdeel meer.
Onlangs een Golf 4 met de kont helemaal omhoog alsof het een SUV was.
Doet me altijd denken aan de garages in kleine dorpjes in Afrika waar ze er wel iets van maken met wat ze in huis hebben die dag.
Dat zien we dus liever niet rondrijden voor onze veiligheid.
Maar het gros van de wagens komen met standaard onderdelen en die mag je na versleten te zijn in principe niet upgraden naar betere en veiligere producten.
In Duitsland en andere landen zie je welke onderdelen allemaal tuv gekeurd zijn en wie ze mag plaatsen.
Hier blijf je maar de verhalen horen over de verschillende keuringstations waar het wel en niet kan/lukt.
Voor mij geen probleem want ik hou de wagen zoals hij van de fabrikant komt maar begrijp anderen ook wel.
Comment