Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw 318d E91 cut out uitlaatsysteem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik wou het ook op mijn A4, naar mijn mening klinkt dat wel mooi.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
      Je merkt het ook duidelijk aan hun taalgebruik.
      Een tante nonneke of nonkel pater in de familie?
      Flauw zenne.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
        Ik wou het ook op mijn A4, naar mijn mening klinkt dat wel mooi.

https://www.youtube.com/watch?v=ZThExJ1dgQc
        lijkt me meer van 'ik wil wel maar ik kan niet' dergelijke pure lawaaifoefjes.
        En waarom heb je het niet gedaan ?

Comment

Opgelet, sebiet krijg je weer commentaren en voel je je weer aangevallen

Comment

Opgelet, sebiet krijg je weer commentaren en voel je je weer aangevallen
            Tiens, waarom, zijn dat weer omerkingen die niet mogen gemaakt worden op dit forum ?

Comment

Willen en niet kunnen, beleefde kerel gij

Comment

Willen en niet kunnen, beleefde kerel gij
                Ha daar gaan we weer, ben ik weer onbeschoft ? :-) Dergelijke lawaaiopties doen me inderdaad denken aan 'willen maar niet kunnen' is dat nu zo erg ?
                Ik denk dat er voor jou een grote rol weggelegd is op dit forum, ge zult veel werk hebben.

Comment

Gij zijt d een ergste Herbie... Elke bijdrage is er ene waar je met mensen wil spotten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

lijkt me meer van 'ik wil wel maar ik kan niet' dergelijke pure lawaaifoefjes.
                    En waarom heb je het niet gedaan ?
                    Audi was rapper verkocht dan ik dacht, van daar.
                    Was er een dergelijk systeem voor de huidige, ik zou niet twijfelen.

BTW: Dit is een autoforum, hier komt elk aspect van het thema auto's aanbod, van elektrische auto's tot auto's met modificaties. Ik moet van dat groen gedoe niks weten dus meng ik mij ook niet in die discussie, ik stel voor dat als je zo een hekel hebt aan dergelijke aanpassingen dat je beter hier ook niet komt. Jij geraakt minder gefrustreerd want je leest het niet en andere gebruikers geraken niet gefrustreerd omdat de zoveelste 'hater' even zen gal komt spuwen.

Naar mijn mening is dat een faire regel voor iedereen.

Comment

Dat het een autoforum is dat had ik al door.
                      En als er regels van het forum overtreden worden dan zou een moderator moeten ingrijpen. Denk dat dat de fairste regel is.
                      Want tenslotte heeft iedereen zijn eigen idee over wat toelaatbaar is en wat niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Want tenslotte heeft iedereen zijn eigen idee over wat toelaatbaar is en wat niet.
                        Ja maar het geen nut te liggen kankeren op anderen, niemand is vragende partij hiervoor dus respecteer dat dan ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Ja maar het geen nut te liggen kankeren op anderen, niemand is vragende partij hiervoor dus respecteer dat dan ook.
                          Ik zal het in het vervolg iets vriendelijker formuleren :-)
                          Dus : auto's worden gehomologeerd met een bepaald aantal dB. En dat behoor je te respecteren.
                          Zelfs op een circuit moet je tegenwoordig niet teveel kabaal meer maken of je mag terug naar huis.

Comment

Ok, ik weet dat het misschien te luid kan klinken dan toegelaten. Maar dan kan ik toch gewoon de klep dicht laten? En van dat "willen maar niet kunnen", als je alle dempers op een auto weglaat, of dit nu een lada is of een bmw m6, het is dan toch het 'echte geluid' van de motor dat je hoort? "Willen maar niet kunnen" vind ik eerder het geval bij zo een woofer in de uitlaat. En indien degene die zoiets installeert dat ok vind, is dat zijn ding he. Toch bedankt aan alle mensen die nuttige reacties plaatsen!

Comment

Allemaal misschien leuk .
                              Maar buiten het feit dat het eigenlijk niet is toegelaten koeioneer je er uw medemensen mee.
                              Een goed jaar geleden bij ons in de straat ook zo'n flauwe plezante die vond dat zijn Golfke niet genoeg lawaai maakte en niet 'sportief' genoeg klonk.
                              Die werkte blijkbaar in ploegen... plezant als die vertrok of thuiskwam... heel 't straat wakker.

Comment

Ooh maar ik weet wat dat is hoor, thuis tegenover hoor ik niets anders. Daar ligt namelijk de officiële belgische verdeler van kleenfreaks belgium(Schakkebroek, Herk-de-Stad). Hier hoor ik dag en nacht zulke mooie geluiden. Altijd leuk om te zien/horen. Nu er zijn er ook bij die serieus overdrijven, maargoed.

Als je niet weet wat kleenfreaks doet: https://www.facebook.com/kleenfreaks.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacebass Bekijk Berichten
                                  het is dan toch het 'echte geluid' van de motor dat je hoort? "
                                  Ik denk niet dat jij al het echte geluid van een motor gehoord hebt :-) Dat moet je echt eens proberen, dat is niet uit te houden. En gelukkig genoeg heb je daardoor ook minder vermogen.
                                  Moest ik jou zijn, ik zou mijn geld daar niet insteken, maar het geld opzij leggen voor een volgende auto. Da's de beste tip die je kan krijgen.
                                  Al die pruts-dingen kosten tijd/geld en brengen uiteindelijk niks op (behalve voor degene die dergelijke dingen verkoopt)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spacebass
                                    Ok, ik weet dat het misschien te luid kan klinken dan toegelaten. Maar dan kan ik toch gewoon de klep dicht laten? En van dat "willen maar niet kunnen", als je alle dempers op een auto weglaat, of dit nu een lada is of een bmw m6, het is dan toch het 'echte geluid' van de motor dat je hoort? "Willen maar niet kunnen" vind ik eerder het geval bij zo een woofer in de uitlaat. En indien degene die zoiets installeert dat ok vind, is dat zijn ding he. Toch bedankt aan alle mensen die nuttige reacties plaatsen!
                                    Geen zorgen, gaat op je diesel niet te luid zijn. Het is een 4 cilinder he. Vorige jaar een straight pipe V8 Diesel gehoord.. das luid

Comment

Da filmpje was geen mis geluid... Zal wellicht zoiets zijn erna?

Comment

Mijne 2.4 I5 diesel klinkt gelijk ne Subaru met een straight pipe

Comment

N'een boxer Volvo lol

Comment

Working...
                                          X