Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke velgen van andere automerken zijn monteerbaar op hyundai?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Welke velgen van andere automerken zijn monteerbaar op hyundai?

Ik zou graag 17inch velgen op mijn i30 van 2016 zetten maar ik vraag me af welke velgen van andere automerken ook nog op mijn auto te monteren zijn. Volvo gaat al niet heb ik uit ervaring ondervonden, maar wat gaat wel?

Doel is om al mn opties te kunnen analyseren voor ik een keuze maak
    ​​​​​​
    ​​​

Steekmaat.nl en velgenland.nl kunnen je al helpen. In BE eens kijken bij ASW.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Waarom moeten die persé van een ander automerk komen?

Er is zoveel mooi en kwalitatief aftermarket-spul, dat minder duur is dan OEM-velgen. Je vindt bijvoorbeeld vast wel iets in de looks van i30N, maar dan in de velggrootte die je wil (17”), en dus met betaalbaarder banden.

Ga eens naar een deftige bandencentrale, ze gaan je een waaier van mogelijkheden aanreiken.

Een OEM-velg kan zo typisch ‘dat merk’ zijn, dat ze echt niet staat onder een ander merk of model.
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Steekmaat.be Hyundai i30 (2012 - ) I30CW steekmaat 5x114.3 naaf Zoek steekmaat op automerk - de grootste database met velgen steek, ET waarde, naaf diameter, montage en bandenmaat voor vrijwel iedere auto

Wel opletten dat je geen te sterk afwijkende ET-waarde neemt (mate waarin de velg naar binnen of buiten steekt, dat kan ertoe leiden dat uw band tegen het spatbord of de ophanging schuurt)
        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

Working...
        X