Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Honda Civic 2017 verlagingsveren dilemma

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Honda Civic 2017 verlagingsveren dilemma

Ik zit met een dilemma. Ik wacht al van december op Eibach dat ze hun veren sets voor de Civic '17 uitbrengen in Europa. De Pro kit verlaagd ongeveer 2cm en hierdoor zouden de wielen achteraan net binnen de limiet van toegestane camber vallen, zodat ik ermee naar de keuring kan gaan. Echter blijven ze telkens maar uitstellen, laatste update is dat ze ten vroegste in augustus aan de testfase beginnen en dan moeten ze nog in productie.
    Ik begin het wachten stilaan beu te worden.
    H&R heeft wel al een set verkrijgbaar maar die verlagen 30/35mm, dus de kans zit erin dat ik teveel camber ga hebben achteraan. Er bestaan wel regelbare camber armen voor, maar dit mag op zich ook niet voor de keuring.
    Ik ben nu aan het twijfelen of ik het risico zou nemen met de H&R's + camber armen en hopen dat het niet opvalt op de keuring (zijn zwarte). Maar als ze het zien mag ik er alles weer vanonder halen.
    Ofwel steek ik alles en trek ik er mij 3 jaar niks van aan en zijn het zorgen voor als ik de eerste keer naar de keuring moet gaan. Ofwel wacht ik gewoon nog langer tot Eibach hun veren beschikbaar zijn.
    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
    Audi S3 '02 sold => topic
    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

pak eens een risico: steek H&R en als ze niet binnen tolerantie zijn, kan je eenmaal de Eibach leverbaar is, deze eronder smijten en de H&R verkopen, dan heb je ze alle2 eens gehad
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Eigenlijk nog geen slecht gedacht

Comment

Ondertussen heb ik al besloten van het anders aan te pakken.
        Ik ga wachten tot KW met een schroefset op de markt komt zodat ik deze op legale hoogte kan zetten voor de keuring. Ook ga ik camber armen bijbestellen zodat ik op een mooie hoogte kan rijden en toch de camber op stock waardes kan zetten. De KW set zal wel maar voor oktober/november zijn...nog even geduld dus

Comment

Working...
        X