Ik zit met een dilemma. Ik wacht al van december op Eibach dat ze hun veren sets voor de Civic '17 uitbrengen in Europa. De Pro kit verlaagd ongeveer 2cm en hierdoor zouden de wielen achteraan net binnen de limiet van toegestane camber vallen, zodat ik ermee naar de keuring kan gaan. Echter blijven ze telkens maar uitstellen, laatste update is dat ze ten vroegste in augustus aan de testfase beginnen en dan moeten ze nog in productie.
Ik begin het wachten stilaan beu te worden.
H&R heeft wel al een set verkrijgbaar maar die verlagen 30/35mm, dus de kans zit erin dat ik teveel camber ga hebben achteraan. Er bestaan wel regelbare camber armen voor, maar dit mag op zich ook niet voor de keuring.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik het risico zou nemen met de H&R's + camber armen en hopen dat het niet opvalt op de keuring (zijn zwarte). Maar als ze het zien mag ik er alles weer vanonder halen.
Ofwel steek ik alles en trek ik er mij 3 jaar niks van aan en zijn het zorgen voor als ik de eerste keer naar de keuring moet gaan. Ofwel wacht ik gewoon nog langer tot Eibach hun veren beschikbaar zijn.
Ik begin het wachten stilaan beu te worden.
H&R heeft wel al een set verkrijgbaar maar die verlagen 30/35mm, dus de kans zit erin dat ik teveel camber ga hebben achteraan. Er bestaan wel regelbare camber armen voor, maar dit mag op zich ook niet voor de keuring.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik het risico zou nemen met de H&R's + camber armen en hopen dat het niet opvalt op de keuring (zijn zwarte). Maar als ze het zien mag ik er alles weer vanonder halen.
Ofwel steek ik alles en trek ik er mij 3 jaar niks van aan en zijn het zorgen voor als ik de eerste keer naar de keuring moet gaan. Ofwel wacht ik gewoon nog langer tot Eibach hun veren beschikbaar zijn.
Comment