Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Led nummerplaat verlichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Led nummerplaat verlichting

Om met de deur in huis te vallen, wat zijn de beste C5W 36mm ledjes die er bestaan?

Ik heb een maand of 10 geleden chinese ledjes gekocht om mijn nummerplaat verlichting te veranderen naar LED. Echter staan die al sinds dag 3 te flikkeren. Nu ben ik dus op zoek naar goede kwaliteit ledjes die niet direct de geest geven.
    Een maat vertelde me dat elk ledje dat geflikker geeft als niet je hele systeem omgebouwd is naar LED, correct?
    De kofferinterieurverlichting heb ik toen ook gewijzigd naar LED en die doet het wel perfect.

Is voor in een Volvo V60 2013 PFL

dankjewel alvast
    2013- Volvo V60 D3 R-Design
    2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

De eerste kwamen van Pilot-LED’s, waren duur, en die bleven maar kapot gaan, weg en weer sturen, telkens met terugzendkosten.
    Ik heb er dan gekocht in Supra Bazar, van AL ofzo. Spotgoedkoop. Gaven evenveel licht, en niks miserie mee gehad.

Ook de achteruitrijlampen had ik door LED vervangen. Ook hier geen geflikker, noch foutmeldingen.

Was ook op een PFL-Volvo V60.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Nog een foto uit mijn Volvo-topic

Comment

Intressant topic, bij mij is zowat alles led, maar de nummerplaatverlichting en achteruitrijverlichting zijn dat spijtig genoeg niet.
        Ook de knipperlichten zijn bij mij geen led's.
        Zou die dus ook allemaal eens willen vervangen door led verlichting.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Philips heeft tegenwoordig ook van die c5w ledjes in hun gamma, en Philips is nooit slecht.
          Had ze eens gekocht voor mn interieur, enige nadeel was dat ze altijd heel zachtjes bleven branden, ookal stond de verlichting uit. In mijn koffer ook Ledjes van Philips en ook geen klagen van.
          Mijn collega had in haar Fiesta ook led kenteken verlichting en ééntje daarvan flikkerde ook, ben ook wel eens benieuwd hoe dat komt.

Edit: op dit moment steekt er een goedkoope led in mijn interieur uit de euroshop (ben de naam kwijt) en die zit er toch ook al een jaar in zonder problemen.
          Last edited by Barie; 11/12/2018, 23:54.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Wie wil nu straf licht op zijn plak?? Liefst iets da brand maar geen licht geeft!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Te straf is ook lelijk

Comment

Hier zat ooit iemand die pilot leds verdeelde, veel mensen die daar die leds kochten en de meeste zijn allemaal terug gestuurd wegens brol.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  Hier zat ooit iemand die pilot leds verdeelde, veel mensen die daar die leds kochten en de meeste zijn allemaal terug gestuurd wegens brol.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
                  Je bedoeld Bjorn wellicht, zijn nickname ben ik ff kwijt. Ik heb indertijd mijn Pilot Xenon set door hem laten plaatsen in de leon(Halogeenkoplampen met aftermarket xenon in)
                  Lekker stoer, veel licht en zeer content van geweest. Was erg goede kwaliteit, mocht ook wel voor dat geld!

X-Line 6 SMD Canbus LED C5W 36mm. LED Xenon Look C5W, kleur witDe voordelen op een rij:90.000 branduren met extreem laag stroomverbruik maar hoge...

deze eens besteld nu, benieuwd.
                  Last edited by ThomasT; 12/12/2018, 20:23.

Comment

komt van de site xenonlamp.nl
                    www.peugeotforum.be

Comment

Zitten er nu 2 dagen in en geven mooier licht dan de vorige, benieuwd of ze langer meegaan

Comment

Working...
                      X