Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje chippen golf 5 1.9 TDI

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vraagje chippen golf 5 1.9 TDI

Ik heb eens een vraagje over mijn volkswagen golf V TDI ( 90pk ). ben aan het overwegen om deze te laten chippen om hem zowel zuiniger als vlotter te krijgen. Hij heeft er momenteel 206.000 km gedaan en ik zou er graag nog dubbel zoveel bijzetten dus chippen zonder de levensduur aan te tasten of zonder goedkope ' rommel chippen ' waardoor ik in de nabije toekomst problemen krijg . iemand advies, adresjes of ervaringen? alvast bedankt

Ik heb eens een vraagje over mijn volkswagen golf V TDI ( 90pk ). ben aan het overwegen om deze te laten chippen om hem zowel zuiniger als vlotter te krijgen. Hij heeft er momenteel 206.000 km gedaan en ik zou er graag nog dubbel zoveel bijzetten dus chippen zonder de levensduur aan te tasten of zonder goedkope ' rommel chippen ' waardoor ik in de nabije toekomst problemen krijg . iemand advies, adresjes of ervaringen? alvast bedankt

Comment

Vlotter misschien, maar zuiniger is een sprookje.
      En levensduur.... altijd een risico.

als je problemen wil vermijden, dan is verkopen en een andere occasie scoren de betere optie. Denk maar aan verzekering, uitlaatproblemen bij de keuring etc.

Comment

We hebben een heel groot chiptuning topic.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
        X