Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dashcam Nissan X-Trail

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dashcam Nissan X-Trail

Ik wil in m'n nieuwe Nissan X-Trail opnieuw een dashcam laten inbouwen. In m'n Insignia had ik een Blackvue dr750s-2ch en wil nu weer dezelfde laten inbouwen.

Had dit indertijd laten doen bij GTV in Harelbeke. Op de installatie zelf was er niets aan te merken maar gezien ze zich op professionelen/zelfstandigen en bedrijven richten, zijn ze op zaterdag niet open (is dus een gedoe om het voor mekaar te krijgen). Ze bieden dan ook maar 1 jaar garantie en eerlijk gezegd, als particulier voelde ik me bovendien ook niet echt vriendelijk behandeld (geen goed gevoel).

Ik zoek dus een betrouwbare installateur die officieel het merk Blackvue verdeelt en dit op een zaterdag kan doen. Ik woon centraal tov Roeselare-Kortrijk-Waregem-Oudenaarde, ruim genomen. Ter plaatse bij de installateur of eventueel met installatie bij mij thuis.
    Op Google kijken is makkelijk, maar ik had het liefst feedback gehad van personen met persoonlijke ervaring als klant. Het is natuurlijk belangrijk dat ze professioneel werk leveren, geen zin om m'n nieuwe auto al met beschadigd interieur te zien...
    Opel Insignia MY2015 Cosmo Sports Tourer - 1.6 Turbo Start/Stop 170pk

Iemand die bekend is met Lectromotive in Waregem? Schijnt iemand te zijn die heel professioneel werkt en, niet onbelangrijk, ook op zaterdag...

Comment

ik heb mijn dashcams zelf geplaatst. Is geen raketwetenschap.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
        ik heb mijn dashcams zelf geplaatst. Is geen raketwetenschap.
        Heb daar noch de goesting, noch de tijd, noch de kennis voor. Anders zou ik niet op zoek gaan naar een installateur...

Comment

Working...
        X