Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaat sierstuk bevestigen/lassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uitlaat sierstuk bevestigen/lassen

Ik zou graag quad exhaust hebben op mijn A5 Sportback (2018 ) zoals op de S5, momenteel heb ik er 2 aan de linkerzijde (diesel).

Helaas is er geen plek aan de rechterzijde voor een uitlaatbuis, er hangt een soort afgesloten geluidsinstallatie of iets dergelijk (zei de Audi dealer) waardoor er geen extra uitlaatbuis gemonteerd kon worden.

Dus de enige manier om aan quad exhausts te geraken is dus als ze builtin zitten in de achter diffuser of ergens aan vast gemonteerd worden. Als ik zo wat rond Google dan zie ik inderdaad dat sommige vasthangen met wat vijzen langs de binnenkant.

Weet iemand misschien een plek waar ik dit kan laten doen? Zelf ben ik niet handig en zou ik dit liever overlaten aan iemand die wat meer ervaring heeft. Ik zou zelf de diffuser van een S5 aanleveren (die gelukkig past omdat ik een s-line heb), de exhaust tips zou ik kunnen bestellen bij Audi. Alleen de praktische kant van hoe dit te bevestigen op 1 of andere manier aan de wagen weet ik niet.

Iemand tips?

Alvast bedankt!

Geen idee vanwaar je bent maar bij Audiparts veghel doen ze niks anders dan opties toevoegen aan wagens.
    Bel eens en je krijgt wel een prijs. Komen veel belgen ook hoor.
    Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
      Geen idee vanwaar je bent maar bij Audiparts veghel doen ze niks anders dan opties toevoegen aan wagens.
      Bel eens en je krijgt wel een prijs. Komen veel belgen ook hoor.
      Ik zal ze morgen eens bellen, mercie voor de tip! Ik was reeds bij een garage geweest (dvx performance) maar die zeiden dat geen plek was omwille van de geluidsinstallatie aan de rechterkant om een tweede uitlaat buis te monteren.

Comment

Working...
      X