Mededeling

Collapse
No announcement yet.

seat ibiza boxen achteraan plaatsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• seat ibiza boxen achteraan plaatsen

Heb net nieuwe Seat Ibiza (5-deurs)
    In de achterdeuren zijn geen boxen voorzien. Maar zou er zelf willen insteken. Heb 2 boxen liggen (16cm).
    Vanmorgen ben ik naar de garage geweest om te vragen hoe de deurpaneel te verwijderen. Ik heb dan ook gevraagd of er bedrading al ligt om boxen aan te sluiten in de achterdeuren. Die man zei dat als de iso-connector B volledig bezet is, dat er dan normaal bedrading moet liggen.

De iso-connector is dus ook volledig bezet bij mij. Maar achter die paneel zie ik niet echt die bedrading liggen voor de boxen? Ligt dat ergens verstopt dan ofzo?
    Ik heb ook gezien dat er niet echt iets voorzien om de box te plaatsen. Bestaan er zulke mallen ofzo om dan te plaatsen en dan daarin de box te plaatsen? De mallen zelf maken in mdf ofzo, nie echt mogelijk, want heb de materiaal er niet voor liggen.
    Seat Ibiza 1.9 "Formula Sport" 2007

kan je niet via seat als optie een hifi systeem kiezen met 4 luidsprekers

ik denk dat de beste oplossing in de koffer een sub inbouwen, liever dat dan in je deuren beginnnen te snijden.

Comment

Yo, ik heb een 3 deurs Ibiza, Bwj 08 met bedrading achteraan , hoe heb je dan je boxen achteraan geplaatst? er is niets voorzien om ze te bevestigen.alleen maar een rooster in de zijwanden . grtz

Comment

Working...
      X