Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto wrappen.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto wrappen.

Hallo zou mijn wagen opnieuw laten wrappen. Maar twijfel of ik dezelfde kleur zou houden of iets anders. Wagen moet opnieuw gerwapt zijn omwille van een aanrijding. Het is een mercedes b klasse en is nu in het mat bruin mettalic. Maar het lukt mij niet om foto te plaatsen.

Tenzij je helemaal weg bent van de eerste wrapkleur, zou ik toch eens iets anders proberen. Als je dan toch de kans hebt, ...
    Voorkeuren zijn natuurlijk heel persoonlijk. Wil je ook opnieuw mat ?

Vraagje: hoe zit het eigenlijk met wraps en verzekeringen?

Comment

Vind mat wel mooi. Moet niet meer hetzelfde kleur zijn. Had gedacht aan een soort bordeaux mat. Maar twijfel wel een beetje. Dat bruin mat metallic stond er wel super op. En voor de verzekering is dit geen probleem alles wordt vergoed.

Comment

Comment

Donker rood of bordeaux zou ook mijn eerste keuze zijn voor de B-class. Maar wel eerder satin ipv mat.

Goed om weten dat de verzekering dit ook dekt.

Comment

Kan het beschadigde stuk niet alleen opnieuw gewrapt worden of het ge dan kleurverschil.

Comment

Is zoals verf ala het niet van dezelfde rol komt kan je klein kleurverschil hebben

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                Is zoals verf ala het niet van dezelfde rol komt kan je klein kleurverschil hebben

Ha, 't zal meer zoals bij rollen behangpapier zijn, verf op een rol heb ik nog niet gezien, een verfrol wel.

Comment

Ja juist dusty maar je begrijpt wat ik bedoel...

Comment

Het is zo dat de 2 kanten beschadigd zijn. Ik heb zodanig moeten uitwijken dat ik met de rechterkant de hele verhoogde berm heb meegehad. En de linkerkant zit er aan de achterdeur de achterflank en de achterbumper een paar deuken en krassen inzitten. Het enige die niet beschadigd is is de linkervoorflank en de en de linker voordeur die niet beschadigd is. Kan dan evenhoed de hele wagen opnieuw laten doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Kan het beschadigde stuk niet alleen opnieuw gewrapt worden of het ge dan kleurverschil.
                      Denk niet dat je veel kleurverschil zult zien maar er is teveel beschadigd. Zou willen foto plaatsen maar het lukt mij niet.

Comment

Working...
                      X