Philips heeft blijkbaar een set LED lampen voor in de koplamp die de Hallogeen kunnen vervangen, is dit toegestaan?Dat het niet mag met de setjes van Ali expres ben ik zeker van, maar Philips krijgt meestal de dingen wel gehomologeerd.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Philips retrofit LED H7
Collapse
X
-
volgens xenonlamp.nl mag het niet omwille van één of andere europese verordening
-
ik heb ze gewisseld, heb voor mijn standlichten een set gekocht uit NL en voor de grootlichten uit China.
Als ik naar de kering moet, over 3 jaar, zal ik nog zien wat ik ermee doe. Switchen is alvast op 3 tellen gebeurd, gewoon plug and play en kan er gemakkelijk aan.
Zal ook van de keurder afhangen, als ze het al zien dat het aftermarket LEDs zijn, maar heb ook al een commentaar gelezen van een keurder op een autoforum, waarom iets afkeuren, dat een verbetering is op stock als de koper moeite gedaan heeft om te verbeteren...The Power Of Dreams
Comment
-
Het zal vooral afhangen van:
- geeft het toestel al een rode lamp, dan ben je afgekeurd
- als het toestel groen geeft, maar de keurder is extra fris, en merkt iets ongewoon op, dan kan je pech hebben
Afkeuren of niet... het is dikwijls een dunne lijn, en ze kunnen niet alles nakijken.
Auto's worden ook gehomologeerd met een paar merken en types remblokken. Als je dat heel strikt bekijkt, dan zou je niet zomaar een set van een ander merk (en of dat uit Polen, China of Duitsland komt maakt dan geen zak uit) mogen steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk Berichtenik heb ze gewisseld, heb voor mijn standlichten een set gekocht uit NL en voor de grootlichten uit China.
Als ik naar de kering moet, over 3 jaar, zal ik nog zien wat ik ermee doe. Switchen is alvast op 3 tellen gebeurd, gewoon plug and play en kan er gemakkelijk aan.
Zal ook van de keurder afhangen, als ze het al zien dat het aftermarket LEDs zijn, maar heb ook al een commentaar gelezen van een keurder op een autoforum, waarom iets afkeuren, dat een verbetering is op stock als de koper moeite gedaan heeft om te verbeteren...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ik heb Chinese pinkerLED's steken. Op keuring niks van gezegd.
Bij koplampen heb je wel allerlei regels, van hoogte en bereik en die worden sowieso uitgebreider gecontroleerd dan pinkers.
Dus daar ben ik ne keer benieuwd naar eens ik op keuring moet (tis te zeggen, als ik over 3 jaar mijnen auto nog heb )The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichtenwat niemand erbij verteld is of de lichtopbrengst merkelijk beter is?????????????????
Maar of retrofit leds evenveel lichtopbrengst geven dan OEM is ook weer een andere vraag natuurlijk, meer/beter dan halogeen zeker en vast!2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
lichtopbrengst is beter omdat led het licht meer bundelt... zelfs met die retrofit kits... als het goeie zijn tenminste
Comment
-
Comment
Comment