Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rollenbank auto - Oost-Vlaanderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• rollenbank auto - Oost-Vlaanderen

Auto fanaten, welke rollenbank raden jullie aan in het Oost Vlaamse?
    Het is niet om te chiptunen, maar ik wil gewoon weten hoeveel pk en koppel ik heb van de fabriek uit.

Thx!
    The Power Of Dreams

Een rollenbank in België is alleen goed om een meting voor en na te doen. Geen enkele bank is geijkt, en met turbo intercooler motoren kan de ventilatie een Behoorlijke invloed hebben.
    En eerlijk, de banken van de chiptuners vertrouw ik niet. Die hebben vrijwel zeker een ‘sjoemelknop’.

Comment

VAB diagnosecentrum, waarschijnlijk één van de meest betrouwbare.

Comment

Zoek er eentje uit war de poort wagenwijd openstaat en er geen verwarming is. En wacht tot het -10 vriest. Dan ga je zeker content zijn

Comment

APEC in Deinze heeft een rollenbank.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            Een rollenbank in België is alleen goed om een meting voor en na te doen. Geen enkele bank is geijkt, en met turbo intercooler motoren kan de ventilatie een Behoorlijke invloed hebben.
            En eerlijk, de banken van de chiptuners vertrouw ik niet. Die hebben vrijwel zeker een ‘sjoemelknop’.
            Zeker van? Vives Kortrijk, Thomas more hoge school voor autotechnologie.
            En zoals hierboven ik heb weet van APEC deinze wel redelijk duur voor een run als ik me herinner.
            Polo 6n 1.4

Comment

Alé dus buiten Vives en de VAB (heb ik daarnet naar gemaild met mijn verzoek of ze dat wel doen en hebben), zal geen enkele rollenbank mij dus eigenlijk een betrouwbaar resultaat geven...
              The Power Of Dreams

Comment

VAB had mij al geantwoord, ze kunnen geen automaten meten een rollenbank.
                The Power Of Dreams

Comment

Working...
                X