Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoradio vervangen - vraagje ivm de verloopkabel of wire loom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoradio vervangen - vraagje ivm de verloopkabel of wire loom

Vorig jaar hebben we een Viano W639 van 2009 gekocht. Daarin zat een Pioneer Multimedia AVIC-F20BT, met DVB-decoder, externe micro, navigatie etc. Toen modern, nu verouderd, traag, scherm met een slechte zichtbaarheid, niet-intuïtieve bediening etc etc. Weg ermee, ik heb gisteren alles gedemonteerd.
    Dat wil ik nu vervangen door een gewone Pioneer. Zonder navigatie. Dit model: FH-S820DAB (met DAB-antenne).
    Qua afmetingen gaat die perfect passen in de cradle die nu bij die oude Pioneer zit. Maar ik heb een vraag over de ISO-stekker.
    Quasi zeker gaat de verloopkabel die er nu al inzit, passen in die nieuwe Pioneer (die ik nog moet bestellen). Die kabel zorgt voor de stroom. Maar gaan ook de speakers over die verloopkabel? Want die FH-S820DAB heeft ook nog aparte female ingangen voor de gewone RCA-aansluitingen, en die zie ik in de auto nergens zitten. (De huidige Pioneer heeft trouwens géén aparte RCA-aansluitingen.)
    Filmpje over die FH-S820DAB: https://www.youtube.com/watch?v=C9u99hwpiAY
    Dank u voor uw antwoorden.
    Paul
    Last edited by Muug; 14/09/2020, 19:08.

Kunnen ze je niet helpen waar je de nieuwe radio hebt gekocht. Moeten normaal gezien wel op de hoogte zijn van ICE.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
    X