Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gloss velgen mat of satijn maken?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gloss velgen mat of satijn maken?

De auto in bestelling wordt geleverd met gloss zwarte velgen. Nu vind ik satijn of zelfs mat stukken mooier, ook al is het onderhoud ietsje moeilijk.
    Is er een manier om velgen mat(ter) te maken zonder poedercoaten enz...

Dus een eenvoudige, niet té dure manier. Want anders worden het gewoon andere velgen.

Heel domme vraag misschien maar matte vernis?
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

zonder poedercoaten gaat dat altijd op geknoei lijken, denk ik.

Persoonlijk zou ik het ook zeker geen verbetering vinden, op die auto.

Gisteren op weg naar zee, toevallig eentje gezien in dat oranje/bruin, op de zwarte velgen.
    Knap en groter dan hij op foto lijkt.

Comment

Vreesde ik al wat.
      Ik ga het aanzien en in het slechtste geval verkoop ik velg en band en schaf me andere aan. Misschien dan kijken of 17 inch mogelijk is.

Klopt. De auto is echt wel groot als je er naast staat. In België moet ik nog altijd m'n eerste zien. In Frankrijk wel al enkele exemplaren gespot.

Comment

plastidip
        www.peugeotforum.be

Comment

Ik ben op zoek naar wintervelgen voor de Jogger, tweedehands.

De velgen die ik op het oog heb komen van een Mazda MX5 en als ik deze velgen zoek voor een MX5, vind ik deze waardes: 6,5 x 16 4x100 ET40 NB63.4
          Hier vond ik ze nieuw: https://www.wheelpoint.nl/velgen/232...90-13900-23269
          Van de Jogger vind ik deze waardes:Steekmaat 4x100,Naafgat 60,ET 40 - 45,Breedte 6 - 7

Enkel naaf lijkt wat te verschillen?
          Maar ik lees dat dat op te lossen is met soort adapter-ringen?

Als ik op die site geschikte velgen zoek voor een Jogger, duiken ze wel niet op in de zoekresultaten.
          Maar deze wel en daar ziek ik ook 'boring 63.3'
          Anzio SPLIT 6.00X16 4X100 ET38 NB63.3 Mat Zwart bestellen? A-kwaliteit velgen beschikbaar bij wheelpoint.nl. Bekijk Anzio SPLIT 6.00X16 4X100 ET38 NB63.3 Mat Zwart en bestel velgen online of bezoek onze 1000M2 showroom.

Dus maw zouden deze velgen passen? Ik ken er zelf niet veel van vrees ik...
          Last edited by Hayes; 23/10/2022, 11:41.

Comment

op te lossen met een adaptor ring, maar ik adviseer altijd eentje te nemen van aluminium en niet van kunststof.
            www.peugeotforum.be

Comment

Working...
            X