Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw M performance parts Carbon Spiegelkappen bmw 3 reeks touring (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw M performance parts Carbon Spiegelkappen bmw 3 reeks touring (2023)

Ben aan het twijfelen gegaan om de originele Bmw M performance carbon spiegelkappen aan te schaffen op mijn Bmw 3 reeks touring ,
    +/- 1200 euro terwijl het enkel maar de looks zijn he en niks functioneel heeft,wat zouden jullie doen,toch die carbonspiegelkappen aanschaffen of de originle spiegelkappen behouden.

Het model is ook hetzelfde?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Die Carbon spiegelkappen zijn zoals bij de m3 touring met een uitstekend beentje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk Berichten
        +/- 1200 euro terwijl het enkel maar de looks zijn he en niks functioneel heeft,wat zouden jullie doen
        Ik persoonlijk zou met dat geld eens gaan eten met mijn madam in Het Hof van Cleve.

Comment

Tja ieder zijn meug, maar op een niet échte M, zou ik het ook nooit doen.

Comment

1200€? voor spiegelkappen? ik zou de vraag zelfs niet eens stellen...
            www.peugeotforum.be

Comment

Schumacher zou er ook een skivakantie(tje) mee kunnen doen, wel voorzichtig zijn bij de afdalingen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schumacher Bekijk Berichten
                Ben aan het twijfelen gegaan om de originele Bmw M performance carbon spiegelkappen aan te schaffen op mijn Bmw 3 reeks touring ,
                +/- 1200 euro terwijl het enkel maar de looks zijn he en niks functioneel heeft,wat zouden jullie doen,toch die carbonspiegelkappen aanschaffen of de originle spiegelkappen behouden.
                Belachelijk overprijsde dingen, zoals alle M Performance onderdelen.

Op aliexpress vind je die dingen voor een fractie van die prijs. Ja, zal (misschien!) niet dezelfde kwaliteit zijn, maar gekloot ga je zeker niet zijn.
                Ik rijd al een jaar of vijf met 50 euro alu kapjes van ali, zien er nog als nieuw uit.

120 euro: 2 Stuks Carbon Fiber Lhd Auto Spiegel Cover Side Exterieur Achteruitrijcamera Cap Reverse Shell Voor Bmw G80 M3 G82 g83 M4 2021| | - AliExpress​​

Comment

Aan de andere kant als je deze echt wil en je kan ze betalen waarom dan niet.
                  Er wordt hier ook zo veel uitgegeven aan een moto uitlaat of gsm.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Maar die gsm is dan wel normaal gezien nieuwer dus zogezegd beter in verschillende opzichten dan de vorige, en je kan er vanalles mee doen. Je zou het dus eerder moeten vergelijken met een gsm hoesje van 1200 €

Comment

Working...
                    X