Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
    Een Jetta doet me normaal gezien weinig tot niks, deze is toch wel de uizondering!
    Hmm...

Een ui-zonder-ring? Da's nieuw

Die Jetta is van Blade. Die ken ik enkel maar van forums ed. Die wagen is werkelijk subliem qua stijl! Z'n vorige karren moeten zeker niet onderdoen. Hij had voor deze, reeds een prachtige MINI.

Zeer mooi!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
      Hmm...

Een ui-zonder-ring? Da's nieuw

Ik wil me graag beroepen op het feit dat ik reeds wakker was van 5.30h, en ook ni te onderschatten, dat ik een paar uur eerder op een AW-forummeeting was, 2 factoren die het helder denken enorm beïnvloeden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy
        Ik wil me graag beroepen op het feit dat ik reeds wakker was van 5.30h, en ook ni te onderschatten, dat ik een paar uur eerder op een AW-forummeeting was, 2 factoren die het helder denken enorm beïnvloeden!
        Effe Off...

Ik had je graag gesproken man... Ik had zo graag een praatje met je gedaan (en me nog eens verontschuldigd voor de misgelopen ringdag...)

Jij krijgt een knuffel van me!

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Naaais!

Comment

• Een cleane VW =

Daar mee rijden is iets anders denk ik, als ik nu een putje of heuvel zie denk ik ach wat gas bij en we voelen dat niet.

Met zoiets is dat aj daar gaat mijn carter, oei mijn uitlaat blijft weer steken, damn mijn voorlip in 2 etc ...

Tis nu niet dat de belgische wegen vlak zijn, den E313 is echt een hel om op te rijden.

Dan zwijg ik nog over de parking opt school, volgens mij is daar toch nen bom ontploft azo een kraters.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                  die is echt wel knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                    Een cleane VW =

Daar mee rijden is iets anders denk ik, als ik nu een putje of heuvel zie denk ik ach wat gas bij en we voelen dat niet.

Met zoiets is dat aj daar gaat mijn carter, oei mijn uitlaat blijft weer steken, damn mijn voorlip in 2 etc ...

Tis nu niet dat de belgische wegen vlak zijn, den E313 is echt een hel om op te rijden.

Dan zwijg ik nog over de parking opt school, volgens mij is daar toch nen bom ontploft azo een kraters.
                    Bijna elke VW hierboven heeft een regelbare schroefkit of airride. Dus zo laag rijden ze niet hoor...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                    2012-...
                    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                      Effe Off...

Ik had je graag gesproken man... Ik had zo graag een praatje met je gedaan (en me nog eens verontschuldigd voor de misgelopen ringdag...)

Jij krijgt een knuffel van me!

Leest het nu pas... tis iig wederzijds!

En euh, wat die tss haakjes betreft, ge weet dak daar ni van wil weten é!

Comment

• Da mat zwart polo'ke bolt hier rond in de buurt...stoer bakske

Als ik al die cleaned bakken zie dan twijfel ik toch ook soms om ook een VW/audi te kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                          Da mat zwart polo'ke bolt hier rond in de buurt...stoer bakske

Als ik al die cleaned bakken zie dan twijfel ik toch ook soms om ook een VW/audi te kopen
                          Ondertussen kan je de Alfa eens kuisen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rana
                            Ondertussen kan je de Alfa eens kuisen.
                            Bedoel je niet er eens tegen pissen? Dat doet hij toch het vaakst de laatste tijd.

Comment

En die vluchtheuvel vanachter op de parking , ik heb u trouwens vrijdag zijn wegrijden (parking 17, right?), ik was net te laat .

On topic: cleaned blijft m'n favoriete tuningstyle.

Comment

• Dit is echt m'n favo tuning topic. Kbegin al spijt te krijgen dak m'n Poloke indertijd heb weggedaan. Alhoewel, 't beestje geraakte ni vooruit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske
                                  Bijna elke VW hierboven heeft een regelbare schroefkit of airride. Dus zo laag rijden ze niet hoor...
                                  Euhm geloof me die rijden zeer laag, te laag om "vlot" over de belgische wegen te rijden.

Comment

Euhm geloof me die rijden zeer laag, te laag om "vlot" over de belgische wegen te rijden.
                                    idd , een schroefkit schroeven ze niet iedere week omhoog en omlaag ze. en airride hebben er nog niet veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Glenn C
                                      En die vluchtheuvel vanachter op de parking , ik heb u trouwens vrijdag zijn wegrijden (parking 17, right?), ik was net te laat .

On topic: cleaned blijft m'n favoriete tuningstyle.
                                      Jup dat kan, ik sta altijd ergens achteraan aangezien ik enkel donderdag om 8:20 les heb en dan moet ik nog vroeg zijn om dicht bij den D-blok te geraken sinds die werken aan de campus.

Comment

• nog wa foto's van ook mijn favo Tuning stijl

Comment

• de polo van in vorige posts

Comment

Working...
                                          X