Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenidd, doe da bij mij ook..is er op 2seconden af
post je nog enkele foto's van u BOM ? mag hier zeker staan é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichtenidd, doe da bij mij ook..is er op 2seconden af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichtenverf en al er af dan
Meestal vind ik dat arnev. iets teveel voor cleanen is, maar hier mag hij zich volledig laten gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenal 2verslete fiesta en kheb nu nog een subaru'tje staan. die helemaal uit elkaar gevezen is. volgende maand mijn theorie voor mijn rijbewijs doen
ja, ik kom haast zot van al die droomwagens te zien é
en ik 'moet' nen cleane wagen hebbenBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker Bekijk Berichtenmijn vrouw hare gti 1,8 8v van 1985 staat te koop ,nikske voor u???
kwil nu met iets nieuwer beginne
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk BerichtenAls het aan mij ligt wel, ja!
Meestal vind ik dat arnev. iets teveel voor cleanen is, maar hier mag hij zich volledig laten gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenidd , gemakelik en mooi
post je nog enkele foto's van u BOM ? mag hier zeker staan é
hier ff een folieke van 2maand terug: getinte voorruiten enzo..zijn er ondertussen al af en als mijn 'werken' gedaan zijn, komt hij terug wa lager te liggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichten
Comment
-
gelle kunt echt nie lezen eh
little n zen a6 avant met MIJN BBS LE MANS ER ONDER
ik heb ne nieuwe a4 avant besteld en normaal heb k m vrijdag,we hebben gewoon rap er 2 velgen van mij onder gegooid omda k wou zien wa t gaf als ze onder ne auto staken
dus little n zijn auto met mijn velgen
get tha picture?
Comment
Comment