Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is da dien kerel die opereert vanuit een garagebox ? Die is ook van Battel en kan naar 't schijnt aan alles (velgen, banden, veringen) geraken met redelijke kortingen Weet het ook maar van ne vriend
Is da dien kerel die opereert vanuit een garagebox ? Die is ook van Battel en kan naar 't schijnt aan alles (velgen, banden, veringen) geraken met redelijke kortingen Weet het ook maar van ne vriend
Ik kan nergens hun adres vinden...
Moet ik zeker eens langsgaan als dat waar is...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Gewoon Battel inrijden via de Hoge Weg, dus Battelsesteenweg afrijden, op 't einde rechts van 't viaduct Battel inrijden en dan helemaal op 't einde waar de Hoge Weg eerst een breed plein wordt en dan superhard versmalt, de eerste straat links inrijden. Is een 'sjieke' wijk. Daar 30 meter verder aan de linkerkant !
KW variante 1 is uiteraard vooraan en achteraan verstelbaar.
Vroeg het me af.
Omdat als je kijkt op de KW site je bij de Var 2 en Var 3 setten kan zien dat het verstelbare schokdempers achteraan zijn. Terwijl er bij de Var 1 foto een vaste schokdemper opstaat voor achteraan.
Comment