Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hier nog een duidelijk voorbeeld. (deze is wel niet echt m'n kleurtje, maar het geeft je wel een idee wat nu juist cleaned is of toch waar het naartoe gaat! Want er zijn veel varianten ) Let op de details!
Voor mij mogen de klinken & tekens er gerust blijven opstaan.. anders heeft de wagen zo weinig karakter. Anders wel een discrete vorm van tuning (maar moet niet te extreem zijn)
bedoel je de veerpootbrug?
Die geeft normaal een betere stijfheid van het koetswerk in bochten. Bij verlaagde wagens wordt dat altijd aangeraden, maar bij gewone wagens merk je het verschil ook op bij snelle bochten. Heb ooit eens gelezen (en hier gepost) dat bij een M3 er een verschil van 1cm (ofziets) kan optreden bij snel bochtenwerk. Een veerpootbrug gaat die vervorming tegen, en dus voor een betere wegligging vormen.
Comment