Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lekkerrrrrr !

Comment

*Oink*

Dubbele carb ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_sassefras
        *Oink*

Dubbele carb ?
        lekker hé?
        Elks nog een aparte luchtfilter...zeer netjes!

Comment

Comment

Comment

Daaam die is vet !

Comment

Bestaat er zo geen database met van die cleaned karren die te koop staan ?

Een of andere clubsite met een sectie 'Tweedehands' ?

Comment

Op cleaned.be is er een te koop sectie, daar staan dikwijls hennige machientjes

Maar hun server is momenteel precies een beetje kaduuk
                  Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                    Op cleaned.be is er een te koop sectie, daar staan dikwijls hennige machientjes

Maar hun server is momenteel precies een beetje kaduuk

Merci ! Was er al gaan kijken, maar hun server lijkt inderdaad maar doodjes

Comment

De server van cleaned is gehacked

Door dees sukkels...
                      http://www.zone-h.org/defacements/mirror/id=2790672/

Maar Daggie (den admin) is er al aan bezig

Comment

echt knap , die cleaned tuutekes..
                        juist die velgen hee

Comment

zeer schone wagentjes, respect voor deze stijl
                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

jep dat is em!
                            Ik heb er daarstraks ook nog naar aant zoeken geweest...

Ik had alleen voor je golf wel een zeker een 18" genomen. (mss zelfs 19")

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                              jep dat is em!
                              Ik heb er daarstraks ook nog naar aant zoeken geweest...

Ik had alleen voor je golf wel een zeker een 18" genomen. (mss zelfs 19")
                              yep, 18'ers zouden er nog net iet mooier opstaan....

ma sowieso proper golfke!!!! heb je klare zijpinkers al overwogen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timpie
                                Na het seizoen ga ik er bestellen tesamen met een kortere antene. Volgens het PVG van de wagen was 17" het grootste dat toegelaten was. Er moet er nu al een terug naar de garage om vermaakt te worden. Heb aan de binnenkant van een velg al een 'neep' van in een putje te rijden.
                                doe da! en houd een reglementair setje bij voor de keuring.

en 'k weet... 't is een detail.... maar die klare zijpinkers ogen wel mooi!!!

Comment

Yep, uw golf was ik aan't zoeken Timpie
                                  Mja beter een groter setje velgen gekocht en originele wielen bijhouden voor keuring

Comment

Nogmaals, 18" is toegelaten op een Golf 4.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                                      Nogmaals, 18" is toegelaten op een Golf 4.

Zou me wel héél sterk lijken hé? Welke golf 4 is dan standaard uitgerust met 18'ers?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                                        Zou me wel héél sterk lijken hé? Welke golf 4 is dan standaard uitgerust met 18'ers?
                                        R32.

En in de officieel-VW uitrustingslijn "R-Line" zaten als ik me niet vergis ook 18"-velgjes die je op je IV kon leggen. Al ben ik dat niet zeker, kan ook 17" zijn geweest.

Check anders de BBS-site, 'es. Daar vind je zelfs TÃœV-certificaten ter download voor 18" en ja zelfs 19".
                                        Last edited by ; 16/08/2005, 15:29.

Comment

Je moet de uitzonderingen ook lezen

We gaan uit van een 225/40 R18, en de kleinste maat die op de PVG staat. (175/80 14)

Eerst de banden:

Oorspronkelijk geplaatst door Goca.be
                                          Indien de gemonteerde banden niet overeenstemmen met één van de banden vermeld in het PVG, COC, instructieboekje van de constructeur of op de originele sticker van de constructeur dient de buitendiameter van elke band overeen te stemmen met de buitendiameter van één van de banden vermeld in het PVG, COC, instructieboekje of originele sticker van de constructeur met een tolerantie van -2% en +1,5%.

Op Goca is er ook een tool die dit kan bevestigen, 225/40 is toegelaten, er is slechts een afwijking van 0,3%.

Dan de velgen zelf:
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Goca.be
                                          Indien de gemonteerde velgen niet overeenstemmen met de velgen vermeld in het PVG, COC, instructieboekje van de constructeur of originele sticker van de constructeur worden deze aanvaard voor zover het spoor voor personenauto’s binnen de tolerantie van 2 % verhoging ten opzichte van het origineel spoor valt, 4% voor terreinvoertuigen.
                                          Origineel: 175/80 R14
                                          Toegelaten: 225/45 R17
                                          Huidig: 225/40 R18

Nu hoop ik wel dat ze met spoorbreedte het loopvlak bedoelen( wat volgens mij niet anders kan). Toegelaten volgens de tool op de Goca website, spoorbreedte blijft gelijk.

In dezelfde trend is 19" denk ook toegelaten, een 225-35-19 (als die maat bestaat tenminste).

Als er iemand een fout ziet, gelieve het mij te vertellen

Comment

Working...
                                          X