Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• prachtige GTI

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
      Deze zullen de meesten wel kennen.

Die heb ik vorige week aan 5km/h over een verkeersdrempel zien rijden..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Mooie GTI, idd!
        Beetje spijtig dat het een 3-deurs is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
          Die heb ik vorige week aan 5km/h over een verkeersdrempel zien rijden..
          zonder veren moet ge ni riskeren om er sneller over te rijden....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
            prachtige GTI

idd!!!

Comment

• Die GTI staat ook op airride wat ik toch een beetje spijtig vind, zo gaat er toch iets van de GTI magie weg.

Maar ja ieder zijn keuze hé ...

Comment

• Wow, Prachtige GTI !!

En moest airride toegestaan zijn voor de keuring had ik het ook al lang onder de mijne gezet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                  Die GTI staat ook op airride wat ik toch een beetje spijtig vind, zo gaat er toch iets van de GTI magie weg.

Ben je zeker dat 'ie op Airride sta....?
                  Prachtige GTI! Moest ik turboman zijn... ik gooide die OZ's er meteen onderuit.

Comment

• Yep, de GTI staat op airride...

Ik vind em persoonlijk super

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                      prachtige GTI

Inderdaad, megageil!

Hoeveel mm zou die zijn veerweg bedragen?

Comment

• Wat is er CLEANED aan die GTI behalve dat hij zo laag staat? Vind ik nogal simpel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                          Wat is er CLEANED aan die GTI behalve dat hij zo laag staat? Vind ik nogal simpel.
                          Bij gebrek aan CLEANED exemplaren, deze.

Is natuurlijk niet echt 'clean' in de letterlijke betekenis van het tuningwoordenboek, maar hij is wel sober getuned kan je niet ontkennen, vandaar waarschijnlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr
                            Wat is er CLEANED aan die GTI behalve dat hij zo laag staat? Vind ik nogal simpel.
                            Volgens mij snap je de essentie van cleaned niet echt.

Tuning is in, de voorbije jaren heeft Belgie een stormachtige wending meegemaakt in de tuningscene. De tuningshops en meetings schoten als paddestoelen uit de grond, meestal tot vreugde van de tuningfreaks.
                            Enkele tuningmeetings evolueerden tot een schoolvoorbeeld van eventmanagement met 100en deelnemers en bezoekers als bekroning.
                            Maar voor de beginnende tuner is het niet altijd even eenvoudig om door de wir-war van " tuningstijlen " zijn gading te vinden. Wij willen hierbij helpen om een alvast 1 stijl beter toe te lichten : De CLEANE stijl. Deze stijl heeft zijn roots bij onze Oosterburen, die de soberheid preferen boven decadentie.
                            Hierbij nemen wij ons voor te bewijzen dat ook niet-Duitse merken voor de cleane tuningstijl in aanmerking komen, een veel voorkomend misverstand in de scene!
                            Wij willen aantonen dat tuning niet enkel draait rond het plaatsen van opvallende spoilers en blitse tekeningen, maar dat ook soberheid mooi en sportief kan zijn. Wij proberen onze wagens sportief te laten evolueren door alle onnodige obstakels te supprimeren maar met respect voor de originele vormgeving van het merk.
                            Bij de cleane stijl wordt dan ook aan elk detail aandacht besteed. Daardoor spreken wij meestal over het " veredelen " van onze wagens.
                            Ook in ons Belgenlandje beginnen er als maar meer mensen zich vast te klampen aan onze cleane stijl, wij hopen dat zij onze site appreciëren en verder bekend maken in de tuningwereld.

Geert Silverans, 09/01/2003

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy
                              Die GTI staat ook op airride wat ik toch een beetje spijtig vind, zo gaat er toch iets van de GTI magie weg.

Ja, dan had hij er beter een LPG-tank ingesmeten als we toch bezig zijn met zware dingen in het koffer te smijten die de sportiviteit verminderen.

Dan was hij goedkoper afgeweest.
                              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                                Ja, dan had hij er beter een LPG-tank ingesmeten als we toch bezig zijn met zware dingen in het koffer te smijten die de sportiviteit verminderen.

Dan was hij goedkoper afgeweest.
                                jep... maar dan was 'ie niet zo cool en lekker.

Comment

• Een van de mecaniciens van de garage waar ik ga heeft een nieuwe wagen gekocht! Hiervoor had hij een E-klasse van 1 generatie terug. Volledig getuned! Foto's ervan hebben al zelfs op het forum erges gestaan...

Nu heb ik z'n nieuwe wagen gezien overlaatst! 't is een nieuwe E-klasse geworden in de typische Duitse taxikleur!! (dat beige-achtig) Grote (vrij) volle chromé velgen, chroom uitlaat,...
                                  Ik zou hem nog eens goed moeten bezien en foto'ke trekken maar deze hoort wel thuis hier denk ik
                                  steeds te bezichten aan de achterkant van Ikea

Comment

• Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Vette Golf! Ik vraag me wel af in welke mate dit nog comfortabel is... Der is geschift weinig band en nog veel minder veerweg...

Comment

• Zeeeer strakke Golf!

@maxim: misschien heeft die Airride hé

Comment

• Yep, GAS Airride

Comment

Working...
                                          X