klein ? die velgen dat je hier ziet , zijn soms nog een maatje groter of gelijke !
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtenklein ? die velgen dat je hier ziet , zijn soms nog een maatje groter of gelijke !Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenNog wat passat foto's ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDa zijn da wel kleine 20 inch velgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Arne Bekijk Berichtendas 14 of 15 , standaard velg dat verbreed is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenCaptain Obvious to the rescue
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenDa zijn da wel kleine 20 inch velgen
misschien is dit meer uw stijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtenmisschien is dit meer uw stijl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Obernik Bekijk BerichtenVind de wagen op zich overdreven, maar het gaat mij hier vooral om de velgen.
Radiaalvelgen, gotta love em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Obernik Bekijk BerichtenDeze eens terug omhoog kicken!
Dit vind ik zalige velgen. Worden misschien mijn volgende...
Bumperboy!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Obernik Bekijk BerichtenVind de wagen op zich overdreven, maar het gaat mij hier vooral om de velgen.
Comment
Comment