Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
    Ik dacht bij 'cleaned style' onmiddelijk aan die subtiele tuning zoals bv. AC schnitzer, Alpina, TechArt, Hamann, etc. Maar nu ik dit hier allemaal zie.... Wat een afschuwelijk vorm van tuning is dit, vooral bij de Golfjes
    Tuning is in, de voorbije jaren heeft Belgie een stormachtige wending meegemaakt in de tuningscene. De tuningshops en meetings schoten als paddestoelen uit de grond, meestal tot vreugde van de tuningfreaks.
    Enkele tuningmeetings evolueerden tot een schoolvoorbeeld van eventmanagement met 100en deelnemers en bezoekers als bekroning.
    Maar voor de beginnende tuner is het niet altijd even eenvoudig om door de wir-war van " tuningstijlen " zijn gading te vinden. Wij willen hierbij helpen om een alvast 1 stijl beter toe te lichten : De CLEANE stijl. Deze stijl heeft zijn roots bij onze Oosterburen, die de soberheid preferen boven decadentie.
    Hierbij nemen wij ons voor te bewijzen dat ook niet-Duitse merken voor de cleane tuningstijl in aanmerking komen, een veel voorkomend misverstand in de scene!
    Wij willen aantonen dat tuning niet enkel draait rond het plaatsen van opvallende spoilers en blitse tekeningen, maar dat ook soberheid mooi en sportief kan zijn. Wij proberen onze wagens sportief te laten evolueren door alle onnodige obstakels te supprimeren maar met respect voor de originele vormgeving van het merk.
    Bij de cleane stijl wordt dan ook aan elk detail aandacht besteed. Daardoor spreken wij meestal over het " veredelen " van onze wagens.
    Ook in ons Belgenlandje beginnen er als maar meer mensen zich vast te klampen aan onze cleane stijl, wij hopen dat zij onze site appreciëren en verder bekend maken in de tuningwereld.

BRON: www.cleaned.be
    Het zijn dus meestal NIET auto's met kits van de merken die je opnoemt, maar originele auto's waarbij het cleane (dus zoveel mogelijke uiterlijke zaken zoals handgrepen, stootlijsten, sierlijnen, etc. te verwijderen) word benadrukt.
    Ook worden er vele van die karren tegen de grond gegooid bij wijze van spreke en brede velgen ondergelegd met uitgerokken banden (maar dat is dan weer duitse stijl ..)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Idd, ook wel waar ... dat heb je meestal bij zwarte velgen. Maar als je rijdt is het knapper vind ik !

Niet dat ik ooit zo'n dingen ga kopen, hoor. de meeste mensen vinden dat afschuwelijk
      ge moet da ni voor de meeste mensen doen, ge moet da voor uweigen doen!!!

persoonlijk vind ik zo'n velgen met een zwart hart echt lekker!!!

Comment

• ja maar ik zie ze liever op een jap (Nissan Silvia S15)
        lekkere 6-spaaks advan velgen liefst

Comment

• Wat hebben die golfjes toch met audi logo's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT2
            Wat hebben die golfjes toch met audi logo's...
            Geen idee ...
            Juist hetzelfde me opels die vol vauxhall hange (alé, toch bijna) ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JelleM
              Geen idee ...
              Juist hetzelfde me opels die vol vauxhall hange (alé, toch bijna) ...
              Dat is nog enigzins begrijpbaar; dat zijn nog dezelfe wagens

Comment

• er hangen toch nergens audi-logo's op.
                enkel op de velgen. En volgens mij is dat om aan te tonen dat het hier wel degelijk om dure originele audi velgen gaat en geen namaak

Comment

• mooie ibiza!
                  2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                  2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                    er hangen toch nergens audi-logo's op.
                    enkel op de velgen. En volgens mij is dat om aan te tonen dat het hier wel degelijk om dure originele audi velgen gaat en geen namaak
                    Ik dacht eerder aan een van die oude volvo velgen die ze met zo een spuitbus "Instant Chromé" gespoten hebben en uurke laten drogen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                      Ik dacht bij 'cleaned style' onmiddelijk aan die subtiele tuning zoals bv. AC schnitzer, Alpina, TechArt, Hamann, etc. Maar nu ik dit hier allemaal zie.... Wat een afschuwelijk vorm van tuning is dit, vooral bij de Golfjes
                      als ge 'm schnitzer of alpina maakt, wa doet ge dan? ergens binnendoen en laten klaarmaken. ge doet dan zelf niks. zo kan iedereen het hé.

als ge dees al mottig vindt, is er dan iet da ge wél cool vindt aan tuning???

Comment

• Hamann enzo is dus ook allesbehalve subtiel hoor...

De meeste auto's in dit topic vind ik stukken mooier dan Alpina bv (wat ik echt lelijk en ouderwets vind).
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• http://www.smartgroups.com/picvault/...G/DSC00173.JPG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                            Die wannabe-porsche uitlaten zijn gewoon TE fout. Voor de rest valt hij wel mee!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké

Nét iets te laag maar toch:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap
                                mmm, dit topic had ik nog niet gezien. niveel aan verloren blijkbaar. de vorige pagina was blijbaar de "hoe-verkracht-ik-een-golf" pagina
                                Laat ons zeggen dat smaken verschillen.

Ik hou van die cleane stijl!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
                                  Nét iets te laag maar toch:

zal wel een airride onderzitten voor de fotoshoots

Comment

• af!
                                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Wat velgen en een verlaging al kunnen doen

Comment

• afschuwelijk !! Echt, ik ben niet te vinden voor deze "stijl"

Comment

Working...
                                        X