Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cleaned-style

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cult
    Niemand,maar dan ook NIEMAND op heel dit forum heeft verstand van tuning en de verschillende stijlen die er zijn...

NIEMAND............
    't is dan ook geen tuning forum hé!

Comment

• das duidelijk

Comment

das duidelijk
        Zelf een tuner ja?

Comment

Niemand,maar dan ook NIEMAND op heel dit forum heeft verstand van tuning en de verschillende stijlen die er zijn...

NIEMAND............
          Ik heb eens vluchtig naar je postgedrag gekeken... Veel positief komt er niet uit blijkbaar!

Het is niet omdat er één persoon is die tegen tuning is dat het AW forum hier vol zit met leden die anti-tuning zijn! Kijk af en toe ook eens in eigen boezem en tracht ook te begrijpen dat er evengoed mensen zijn die tuning niet mooi vinden! Geen enkele stijl! Ieder zijn ding en smaken... Daar valt niet over te discussiëren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
            Baloe zijn nieuwe wagen

oude:
            http://www.cleaned.be/gfx/garage/41_01.jpg

nieuwe:
            Die Baloe!

Echt wederom een lekker Passat! *thumbs up*

Comment

• Rat-look is idd een trend die aan het opkomen is.
              Spijtig genoeg niet enkel meer op kevers en busjes. ze beginnen te pas en te onpas alle oude bakken om te toveren tot rat-look en zo gaat de sfeer verloren.

de nieuwe trend van echte rat-look is zelfs de wagen laten roesten om hem dan te gaan behandelen met speciale doorschijnende vernis zodat de wagen zo blijft en niet verder aftakeld.

Dus mijn mening, baloe was beter bij zijn echt knappe cleaned passat gebleven of een kever rat-look gemaakt.
              hij zal misschien punten scoren met durf en eigen mening. Maar de mystiek gaat verloren. Je ziet trouwens dat dit nieuwe stijl is door de vlammen en doodskoppen. Zoiets kwam je vroeger nauwelijks tot niet tegen. enkel samenraapsels van originele stukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                hoeveel km"s had die?ik vind het ook wel een serieuze achteruitgang.Deze auto zal ook normaal gezien véél kilometers hebben aangezien de leeftijd

Zal wel rond de 230 of 240 000 zijn geweest

Oorspronkelijk geplaatst door Cult

NIEMAND............
                Euhm? Volgens jou moet iedereen dus alles mooi vinden? Ikzelf zie ook graag tuning... Er bestaan mooiere ratten dan deze...

Comment

• op ITS stonden 2 vette ratten, opel kadett C en vw jetta dacht ik. maar dit is gewoon een krot.

Comment

• op ITS stonden 2 vette ratten, opel kadett C en vw jetta dacht ik. maar dit is gewoon een krot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ax_Dude
                      Zal wel rond de 230 of 240 000 zijn geweest

Euhm? Volgens jou moet iedereen dus alles mooi vinden? Ikzelf zie ook graag tuning... Er bestaan mooiere ratten dan deze...
                      ik ben ook tuningfan en denk er wel een beetje van te kennen. ben enkel niet voor extreme tuning, maar ieder zijn smaak!
                      2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                      2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Mss een domme vraag maar wat is de ratlook eigenlijk?

Ben een complete leek op het gebied van tuning. Ben er ook niet voor te vinden (vind het allemaal wat Sjonnie) maar da's mijn mening e Een ander stel velgen, ok en een verlaging, ook nog goed. Maar een complete paint-job en een interieur make-over, nee, in mijn ogen geldverspilling en soms ronduit verkrachting van het origineel...

Comment

• check Ratlook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                            op ITS stonden 2 vette ratten, opel kadett C en vw jetta dacht ik. maar dit is gewoon een krot.
                            ge hebt mooi gespoten ratten (mat) of ge hebt verroeste ratten. da "krot" is er dus ook eentje.

Comment

• Ik vind de opmars van OEM+ veel leuker op eerlijk te zijn
                              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
                                beetle 1.8T 150pk

Zalig! Nu alleen nog klinken en pinkers wegwerken en die is af!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                                  Ik vind de opmars van OEM+ veel leuker op eerlijk te zijn
                                  wat is dat?

Comment

• dat je onderdelen origineel van vw zijn of van bmw,...

Comment

• Comment

• Comment

• ori xenons van vw , standlichten of wat het ook is (onderaan) van vw,...

Comment

Working...
                                          X