Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Rat-look is idd een trend die aan het opkomen is.
Spijtig genoeg niet enkel meer op kevers en busjes. ze beginnen te pas en te onpas alle oude bakken om te toveren tot rat-look en zo gaat de sfeer verloren.
de nieuwe trend van echte rat-look is zelfs de wagen laten roesten om hem dan te gaan behandelen met speciale doorschijnende vernis zodat de wagen zo blijft en niet verder aftakeld.
Dus mijn mening, baloe was beter bij zijn echt knappe cleaned passat gebleven of een kever rat-look gemaakt.
hij zal misschien punten scoren met durf en eigen mening. Maar de mystiek gaat verloren. Je ziet trouwens dat dit nieuwe stijl is door de vlammen en doodskoppen. Zoiets kwam je vroeger nauwelijks tot niet tegen. enkel samenraapsels van originele stukken.
Mss een domme vraag maar wat is de ratlook eigenlijk?
Ben een complete leek op het gebied van tuning. Ben er ook niet voor te vinden (vind het allemaal wat Sjonnie) maar da's mijn mening e Een ander stel velgen, ok en een verlaging, ook nog goed. Maar een complete paint-job en een interieur make-over, nee, in mijn ogen geldverspilling en soms ronduit verkrachting van het origineel...
Comment