Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De achterkant van de oranje Pug vind ik totáál niet homogeen overkomen. Te groot leeg vlak, te stijl naar beneden ... 't pas imo niet echt bij de over 't algemeen ronde lijn van de wagen.
De achterbumper van de grijze is al meer m'n goesting, hoewel deze nogal lomp oogt voor zo'n klein wagentje, omdat 'ie nogal ver uitsteekt naar achteren toe.
De achterkant van de oranje Pug vind ik totáál niet homogeen overkomen. Te groot leeg vlak, te stijl naar beneden ... 't pas imo niet echt bij de over 't algemeen ronde lijn van de wagen.
De achterbumper van de grijze is al meer m'n goesting, hoewel deze nogal lomp oogt voor zo'n klein wagentje, omdat 'ie nogal ver uitsteekt naar achteren toe.
Al bij al, schoon werk
De achterbumper van die grijze is denk ik een originele (lichtjes aangepaste) RC bumper. Die stak iets verder naar achter, en de voorbumper naar voor, om een lengte van 4m te bereiken.
De achterbumper van die grijze is denk ik een originele (lichtjes aangepaste) RC bumper. Die stak iets verder naar achter, en de voorbumper naar voor, om een lengte van 4m te bereiken.
Was nodig voor de rallywagen.
'k Wist dat 't zo'n rallye-bumper is, maar 'k vind hem nog altijd niet schoon
Ook de M3 spiegeltjes passen niet echt.
De achterkant is echt extreeeeeem vet
Ik zou hem er zo laten uitzien :
Het is wel beter, zonder logo, maar je ziet dat er nog iets niet klopt ... er mist iets ... het is een beetje leeg ... Ik weet, dat is de bedoeling van cleaned-style, maar ...
Het is wel beter, zonder logo, maar je ziet dat er nog iets niet klopt ... er mist iets ... het is een beetje leeg ... Ik weet, dat is de bedoeling van cleaned-style, maar ...
Neen... Je hebty gelijk! Hij had eigenlijk beter alleszo gelaten zoals het was en enkel het logo in z'n koetswerkkleur gelakt.
'k zient ... nuja, ieder wel eens een mindere dag eh
Nee serieus : ik bedoel dat et schoner zou staan als er niet enkel een puur zwart vlak is ... zoals bvb. niertjes in chroom, ik zeg maar iets ... maar, dat is een ander merk, neen ?
Comment