Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Knap, maar ik ik heb het filmke helemaal uitgezien, en ik wil er nog steeds gene zoals dieje zenne. Das toch geen doen op onze wegen? Volgens mij ben ik dieje al eens tegengekome wa perfect zou kunne want ze die baan tegen het einde is de Singel.
Knap, maar ik ik heb het filmke helemaal uitgezien, en ik wil er nog steeds gene zoals dieje zenne. Das toch geen doen op onze wegen? Volgens mij ben ik dieje al eens tegengekome wa perfect zou kunne want ze die baan tegen het einde is de Singel.
ik wil hem zeker. denk wel dak later ook heel laag ga rijden.
tzit er dik in dat ik als daily aan min 18 nen mk2 golf koop. en wat die stijl hier mee op ga. kga laag gaan. maar nog niet zo laag als die 3 in da filmpje. als ie geen daily is (oldie) dag ga ik platter gaan denk ik.
tzit er dik in dat ik als daily aan min 18 nen mk2 golf koop. en wat die stijl hier mee op ga. kga laag gaan. maar nog niet zo laag als die 3 in da filmpje. als ie geen daily is (oldie) dag ga ik platter gaan denk ik.
dus heb je die foto's niet meer ?
Als ie geen daily is, kan je idd lekker laag gaan.
ge meent niet da da u polo is kheb em al veel tegengekomen op cleaned.be
zotjes prachtig kerl. nu weet ik wie je ben
Da is mijne Polo ni meer. Vandaar dak mijnen ex-Polo schreef!
Hij is al ff verkocht aan ne gast die 'em ondertussen ook al terug verkocht zou hebben. Ik denk trouwens ni dat 'ie 'clean' genoeg is om op dieje website te staan.
Passen velgen van ne E30 op uwe E28? Mijne buurman heef hier ne E30 staan met mooie velgen op, die bekende spaakvelgen Die auto staat hier al een jaar stil, misschien doet hij die velgen wel weg. als ge interesse hebt moet ge maar zeggen he
Comment