Oorspronkelijk geplaatst door arnev.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenModelletje net zoals Porker?
Indien nee, post eens een foto als je wilt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb Bekijk BerichtenOf gewoon aangepaste spacers.
Staat hij ineens ook breder. Zoals het hoort dus
maar wel handig.
'k heb er vroeger, op verzoek van klanten die herboren te duur vonden, ook geplaatst én er mee naar de keuring gereden. niemand heeft er ooit iets van gezegd, wél werd ik meermaals teruggestuurd met een derde remlicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenspacers zijn verboden.
maar wel handig.
'k heb er vroeger, op verzoek van klanten die herboren te duur vonden, ook geplaatst én er mee naar de keuring gereden. niemand heeft er ooit iets van gezegd, wél werd ik meermaals teruggestuurd met een derde remlicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEn nu is dat verplicht op een nieuwe wagen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenschijven of trommels herboren lijkt me een betere optie te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenVW's zijn precies geliefde cleaning modellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenik vind die velgen persoonlijk niet zo knap bij die bora...
K'zie liever met gepolijste rand daaronder...
Voor de rest is ie wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jim Bekijk Berichtenranden zijn idd gepolierd.
moest het middenstuk in carrosseriekleur zijn, zou mooier zijn dan het mat zwart.
voor de rest zeer knappe bora.
Comment
-
Comment