Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cleaned-style
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenDie Porsche big brake kit op die A6 is er wel iets over aangezien 't een diesel is. Velgen zijn wel vet, maar hij hangt iets te laag naar mijn goesting.en die porsche big brake kit is heel vet. een schitterd detail vin ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenEn nog een voorbeeld van "Less Is More", aka cleaned
Alleen die achterbumper, daar klopt iets niet
En het feit dat er Golf GTI staat. Da had er van mijn part ook af gemogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Knap gedaan? Ja. Handig om mee op reis te gaan? Ik dacht het ni!
Velgen zijn idd enorm duur. Ik wou Jesse James' kopen voor op de Chevy maar degen die ik wou waren max 20".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenja , das heel jammer. ieder jaar de boel er van onder en dan terug er op. ook een heel werkje hoor. zalig !
denk dat ze in nederlands erdoor geraken met airride
Idd een dure grap, ben daar eens achter gaan horen in een garage waar ze dat doen. Dan had m'n Chevy af geweest imo. Maar het is echt té duur om te laten installeren als je weet dat het er elk jaar vanonder en terug geplaatst moet. In Nederland geraken ze idd door de keuring met air-ride.
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDaarom zie je airride veel bij nieuwe auto's en niet bij oudere modellen
Keuring pas na 4 jaar
Is dat er nog ni door da je pas na 6 jaar naar de keuring moet met een nieuwe wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenda is met airrideen die porsche big brake kit is heel vet. een schitterd detail vin ik
) verlagingen...
Vreemd ik vind die toch ook echt wel te laag. Verlagen tot net boven de band vind ik in meeste gevallen het mooist... Ieder zijn smaak natuurlijk k begrijp het alleen niet zo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Verdoken freak Bekijk BerichtenArnev gij houdt echt wel van die 'ik plak tegen de grond' (lees: ik ben door m'n poten gezakt) verlagingen...
Vreemd ik vind die toch ook echt wel te laag. Verlagen tot net boven de band vind ik in meeste gevallen het mooist... Ieder zijn smaak natuurlijk k begrijp het alleen niet zo
joa ieder zin smaak hé. van ik moet het plat op zin bek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenKnap gedaan? Ja. Handig om mee op reis te gaan? Ik dacht het ni!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtenallé chevy, wie gaat daar nu mee op reis?
Niemand dus, zeker als er een vrouw mee moet, is er gegarandeerd te weinig bagageruimte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHier nog zoiets
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichtenik snap alleen ni waarom al die tuners die audi-logo's op de velgen laten zitten als je ze op een golf monteert ...
Zou ik ook wel doen hoor...
Zo hoort het vind ik.
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
Comment