Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar persoonlijk vind ik het afschuwelijk lelijk.
Die focus was een pak knapper geweest zonder die bodykit en die airride...
Zie doedel zijn tractus maar
bodykit???? een origineel gecleande voorbumper origineel gecleande achterbumper , alleen zijlijsten dan , een boddykit ???
Ben de eigenaar van de wagen en ben der fier op zelle.
Ge bent zeker anti tuning.
mannekes als u lach kik uit zelle.
Ik lach met mannekes die zichzelf top vinden en niet tegen kritiek kunnen. Dit is hetzelfde als jij zou lachen met iemand met een fiat panda... En dat doe je, als ik dingen uit je spraakregister mag afleiden.... Een beetje respect voor andermans mening is hier wel op zijn plaats denk ik.
Edith vermeldt nog even dat ik ook niet voor dit soort tuning ben, maar dat ik er mee kan leven dat jij er gelukkig mee bent.
[quote=focustuner:;1570225
T'is een meetingcar he voor op reis te gaan hem ik mijne daily focus he, en daarbij gaan meestal mee het vliegtuig. [/quote]
Kwil niemand z'n rekening maken, maar ik ben echt ne sukkelaar als ik zie wat mensen tegenwoordig kunnen betalen. Als ge op meetings kijkt wat daar allemaal staat en hoeveel kosten er dan nog aan gedaan zijn.... Mijn Poloke was vroeger ook wa opgezet, maar da was wel mijnen daily ride en dan is da ni echt handig.
Anyway, tis dus knap gedaan, vwala.
Comment